וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוי קלוש לגליל עליון לעלות שלב ביורוקאפ

23.11.2005 / 22:52

הפסידה בצרפת לגראבלין 80:74, ורק ניצחון על דינמו מוסקבה ריג'ן יעלה אותה. אשקלון בשמינית גמר היורוקאפ צ'לנג'

הפועל גליל עליון הצטרפה הערב (רביעי) לעירוני נהריה ואיבדה סיכוי ממשי לעלות לשלב הבא ביורוקאפ. הגליל הפסידה במחזור החמישי לגראבלין בצרפת 80:74. רק ניצחון במחזור האחרון במשחק החוץ מול דינמו מוסקבה ריג'ן, יעלה את הגליל מהמקום השני, וזאת בשל הפסדה של דינמו מוסקבה ריג'ן בבדאלונה 91:87 לחובנטוד.

הצרפתים, שהובסו במשחק הראשון בין הקבוצות בכפר בלום, תפסו את ההובלה כבר מתחילת המשחק וירדו להפסקה ביתרון 35:43. בסיום הרבע השלישי הגליל צימקה ל-60:56 והצליחה לחזור לעניינים ברבע האחרון, אבל המארחים לא ויתרו בדרך לניצחון 74:80, שגם עבורם לא משנה יותר מדי.

סשה בראטיץ' בלט בגליל עם 19 נקודות, יוגב אוחיון 15, ג'ייסון סטרייט ואוצ'ה אנסונוו 11 נקודות כל אחד, ליאור אליהו 10, ווקדין מנדיץ' 8.

אשקלון עלתה לשלב הבא ביורוקאפ צ'לנג'

אליצור אשקלון עלתה הערב (רביעי) לשלב שמינית גמר היורוקאפ צ'לנג', המפעל האירופי הרביעי בחשיבותו. אשקלון הייתה זקוקה לניצחון ביתי מול קלוז' הרומנית במשחק שנעל את שלב הבתים ועשתה את זה יפה עם 87:97.

האשקלונים פתחו פער של שבע נקודות במחצית הראשונה, אבל קלוז' הצליחה להשוות ובסופו של דבר לסיים את המחצית בפיגור 50:47. אשקלון התעוררה בתחילת המחצית השניה כדי לפתוח פער בטוח, עליו היא שמרה עד לסיום המשחק.

משה מזרחי הוביל את קלעי אשקלון עם 24 נקודות (5 שלשות). בנרדון קורץ (14 ריבאונדים) ואדריאן פלדג'ר סיימו עם 22 כל אחד, יהוא אורלנד קלע 15.

יריבתה של אשקלון בשמינית הגמר תהיה נובי ג'יסין הצ'כית. המשחק הראשון יתקיים באשקלון ב-8 לדצמבר ואילו המשחק השני יתקיים בצ'כיה שבוע לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully