וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: "הונדה רוצה להתמודד על התואר"

23.11.2005 / 13:57

אחרי שרכשו את השליטה בקבוצת 'באר', מתכוננים היפנים לעונה החדשה עם באטון ובאריקלו. "יש לנו את היכולת לנצח", אומרים שם

יאסוהירו וואדה, האחראי על חטיבת המירוצים של הונדה, שמצליחה להרשים שנה אחר שנה במירוצי האופנועים, מתכוון ללכת חזק על התואר גם בפורמולה 1. וואדה יודע שלהונדה, שהגדילה את אחזקותיה בקבוצת 'באר' הבריטית מ-45 אחוז לשליטה מלאה, יש את הכלים לעשות את זה. הונדה, שהתמודדה בכל שנה על התואר בשיתוף עם 'מקלארן' בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, כשאיירטון סנה ז"ל היה מאחורי ההגה שלה, מתכוונת לחזור לעניינים, אחרי שניסיונות שיתוף הפעולה שלה עם 'מוג'ן', 'ג'ורדן' ו'באר' עצמה, לא הצליחו כל כך מאז.

"המטרה העיקרית שלנו השנה, היא לחזור ולנצח מירוצים", אמר וואדה על הקאמבק של החברה היפנית לקידמת הבמה של הספורט המוטורי. "בעונה שעברה לא עשינו את זה והשנה אנחנו רוצים להתמודד על התואר", הוא המשיך, תוך שהוא מציין את המאזן העגום של קבוצת 'באר', שבשבע שנות קיומה לא ניצחה עדיין במירוץ אחד. העונה שעברה היתה לא רעה עבור הקבוצה, שסיימה במקום השישי, אבל שוב לא ניצחה בשום מירוץ.

"עשינו כמה שינויים לקראת סוף העונה שעברה ואני בטוח שהעונה הזו תהיה טובה יותר. יש לנו את היכולת לנצח", אמר וואדה, שיחזיק אצבעות לשני הנהגים שלו, ג'נסון באטון, ההבטחה הבריטית המתממשת ורובנס באריקלו הברזילאי, שכבר צבר הרבה שנות פודיום לצד מיכאל שומאכר בפרארי. ביפן מקווים שהמעבר ממנועי V10 ל-V8 יעזור להם להגשים את מטרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully