וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבה בום

23.11.2005 / 23:45

אנדרי שבצ'נקו חזר לאיסטנבול בה החמיץ את הפנדל בגמר, וכבש רביעייה בניצחון 0:4 של מילאן על פנר. אינטר וצ'לסי בשלב הבא

אנדרי שבצ'נקו לא יכול היה לחלום על טיפול טוב יותר בהלם, מאשר המשחק המופלא שלו הערב (רביעי) באיסטנבול. האיש שהחמיץ מהנקודה הלבנה בדו-קרב הפנדלים מול ליברפול בגמר ליגת האלופות לפני כחצי שנה, חזר בגדול עם רביעייה בניצחון 0:4 של מילאן על פנרבחצ'ה.

ריאל מדריד שוב איכזבה עם 1:1 ביתי מול ליון. שאלקה דרסה את איינדהובן 0:3 ופתחה לחלוטין את בית 5. ליברפול ובטיס סיימו ב-0:0, צ'לסי טיילה עם 0:2 באנדרלכט וגם היא בשלב הבא. שלושער לאדריאנו ב-0:4 של אינטר על ארטמדיה.

בית 5: שבצ'נקו כאן

פנרבחצ'ה - מילאן 4:0

אנדרי שבצ'נקו היה השני בהיסטוריה של מילאן לכבוש רביעייה בליגת האלופות, יותר מעשור אחרי מרקו ואן באסטן הגדול.

הטורקים דווקא שלטו בפתיחה, אבל כדור עומק נהדר של קלרנס סיידורף מצא את שבצ'נקו שדהר עד הרשת, 0:1 למילאן (16). קאקא נפצע והוחלף, מה שלא מנע ממילאן להשיג עוד מספר הזדמנויות שלא נוצלו לפני ההפסקה. 7 דקות מפתיחת המחצית השניה כבש שבה את השני, הפעם בבעיטה ברגל שמאל מ-20 מטרים. 20 דקות לסיום הגיע השלישי של האוקראיני, אחרי עבודת הכנה של סרג'יניו באגף שמאל. שבה לא נרגע, וכעבור 5 דקות דחק פנימה את הרביעי שלו.

בשבוע הבא תארח מילאן את שאלקה, וניצחון יעלה אותה לשלב הבא.

שאלקה - איינדהובן 0:3

ניצחון מרשים לשאלקה על חוס הידינק, שחזר מהחלום של העפלת אוסטרליה למונדיאל לבלהות של פ.ס.ו בליגת האלופות.
לבאן קוביאשוילי היה גיבור הניצחון, עם שלושער.

נגיעת יד ברחבה של המגן אנדרה אוייר, הובילה לפנדל לזכות הגרמנים (18). הגרוזיני לבאן קוביאשוילי כבש, 0:1 לשאלקה. הגרוזיני כבש את השני (72), כשהמשיך פנימה כדור ששלח לינקולן למשקוף. קוביאשוילי כבש מפנדל נוסף (79), הפעם אחרי הכשלה של פביאן ארנסט.

איינדהובן תארח בשבוע הבא את פנרבחצ'ה, וניצחון ישלח אותה לשלב הבא.

בית 6: רוזנבורג לא גמרה את העונה

ריאל מדריד - ליון 1:1

שתי הקבוצות כבר העפילו לשמינית הגמר, אבל ואנדרליי לושמבורגו והספרדים רצו ניצחון כדי לרכך קצת את המכה שקיבלו מברצלונה בשבת (3:0). "לא נלך על תיקו", הכריז ז'ראר הוייה, אבל זה בדיוק מה שיצא לו.

הספרדים פתחו בלחץ יחסי על ליון, אבל גוטי ורוביניו החמיצו, לפני שגוטי כבש את היתרון אחרי בעיטה חופשית של בקהאם (40). גוטי וטיאגו מוטה סיימו את המחצית בתגרה קטנה, שהקנתה לכל אחד מהם כרטיס צהוב. ליון ערכה שני חילופים במחצית השניה, כשאחד הטריים על המגרש, סילבן וילטורד, הכין כדור מצוין לג'ון קארב שכבש עם העקב בין רגליו של רוברטו קרלוס את השיוויון, 1:1.


רוזנבורג - אולימפיאקוס 1:1

שתי הקבוצות רצו לסיים בטעם טוב ועם כרטיס לאופ"א. הנורבגים, שלראשונה מזה 11 שנה לא זכו באליפות ארצם, יתנחמו בכרטיס לגביע אופ"א, שידחה את היציאה שלהם לפגרה.

ריבאלדו, בבעיטה מופלאה מ-25 מטרים, הזכיר נשכחות עם 0:1 לאולימפיאקוס (25), אבל הלסטאד המחליף השווה 2 דקות לסיום, והשיג את התיקו שווה דחייה של חופשת הסקי של הנורבגים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בית 7: צ'לסי בחסות אנפילד

אנדרלכט - צ'לסי 2:0

"כל הפסד מקרב לניצחון הבא", אומר פתגם ישן. צ'לסי הרגישה את הצד השני של המטבע בהפסד לבטיס שקטע פתיחת עונה חלומית, אבל הערב מול אנדרלכט היא עשתה את זה בקלות.

כבר בדקה ה-9 חטף פרנק למפארד כדור מההגנה הבלגית, וכדור רוחב שלו השאיר לחלוץ הארגנטיני, הרנן קרספו, לכבוש מקרוב, 0:1 לצ'לסי. 6 דקות חלפו, וקרספו סידר לריקרדו קרבאליו הפורטוגלי את השני, לפני מנוחת המחצית השניה. אנדרלכט עדיין לא כבשה שער במפעל.



ליברפול - בטיס 0:0

אלופת אירופה היתה זקוקה לתיקו באנפילד כדי להבטיח עלייתה, ורפא בניטז הבהיר שקבוצתו לא תשחק על תיקו: "אנחנו באים לנצח, בייחוד כאן בבית. הם יגיעו במטרה להבקיע, כי הם צריכים לנצח, ואנחנו נוכל במקרה הזה לנצל את המגרש הפתוח ולכבוש".

אבל זה לא קרה. פיטר קראוץ' המושמץ פתח בהרכב ושיחק לא רע, אבל עדיין לא מצא רשת. שתי הקבוצות רצו מאוד אבל לא הגיעו למצבים משמעותיים. בטיס הולכת לאופ"א.

בית 8: אדריאנו חזר

אינטר - ארטמדיה בראטיסלבה 0:4

מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, היה לחוץ לפני המשחק: "המשחק הזה מאוד לא מוערך, וזה לא עובד לטובתנו. אף משחק לא קל. תראו מה בראטיסלבה עשו בניצחון בפורטוגל על פורטו ובגלאזגו (0:0 מול הריינג'רס)". אבל הערב הזה היה כולו אדריאנו, שיחד עם עזרה מחבר פורטוגלי מזדקן סיים אותו בחגיגה גדולה, והעפלה לשלב הבא.

אינטר הגיעה לשני מצבים ממשיים במחצית השניה - וכבשה פעמיים. זה התחיל עם לואיס פיגו, הרכש המושמץ של הנרהזורי, שכבש בדקה ה-27 אחרי בישול של חואן ורון. אדריאנו הקפיץ את ה-0:2 מעל קוביי (40). אדריאנו כבש את השלישי (59), והשלים שלושער פרטי בבעיטה מ-25 מטרים (74).

פורטו - ריינג'רס 1:1

גלאזגו מעולם לא העפילה לשלב השני בליגת האלופות, וניצחון בשבוע הבא על אינטר ישלח אותה לשם, סוף סוף.

65 אחוזי החזקה בכדור ו-7 בעיטות לשער לא עזרו למארחת שלא הצליחה לכבוש יותר משער אחד. בתום שעה של משחק כבש ליסאנדרו לופס בנגיחה את השער שפורטו היתה כה ראויה לו. אבל בפורטו שאחרי מוריניו לא מלקקים דבש, והבומבה הגיעה הפעם מרגלי רוס מקורמק המחליף, שכבש את השיוויון 7 דקות לסיום.

ניצחון רב שערים של פורטו בבראטיסלבה, כולל תיקו ומטה לסקוטים ישלח את פורטו לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully