וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קאקו שעיר לעזאזל"

משה גוזגל, ספורט 5 בשיתוף

23.11.2005 / 8:13

סוכנו של השחקן מגיב לכוונות מכבי ת"א לשחררו. גם שחקני מפתח נוספים, בהם דוארטה וטריקה, מועמדים לעזוב. דריקס: "מי שלא רוצה להיות בקבוצה לא יהיה. יש מאמן, נשב ונקבל החלטות"

מאחר שאלי דריקס נחת באיחור בארץ, נדחתה הפגישה שלו עם סוכנו של בלסינג קאקו, דייויד אבו. הפגישה אמורה היתה לעסוק בשיחרור השחקן מהקבוצה כחלק מניסיון של מכבי תל אביב לסיים חוזים עם כמה מהשחקנים המאכזבים של הקבוצה, שעלותם למועדון גבוהה.

אבו, שהגיע למתחם קרית שלום ולא ידע על האיחור של דריקס, אמר: "קאקו רוצה להישאר במכבי תל אביב, אבל הם כנראה לא כל כך רוצים אותו. הפכו אותו לשעיר לעזאזל. הוא באמת לא משחק טוב, אבל כל הקבוצה לא נראית טוב. בכל מקרה, בארץ הוא לא יישאר, הוא לא רוצה לשחק באשדוד או בכל קבוצה אחרת. יש הצעה מחו"ל, אבל אני לא יכול לפרט. הוא עצמו לא מרגיש טוב עם הקטע הזה, נקווה שהדברים יסתדרו".

לאחר שנחת, הגיב דריקס: "מי שלא רוצה להיות בקבוצה לא יהיה. יש מאמן, נשב ונקבל החלטות".

באימון עצמו לא לקח חלק ג'ובאני רוסו שעדיין פצוע. ז'וזה דוארטה ואבי סטרול ערכו אימון חלקי. השחקנים לא דיברו עם התקשורת והמאמן ניר קלינגר טען ש"אין לי מה לחדש מאתמול". אייל ברקוביץ' יחזור להרכב במשחק מול מכבי פ"ת, כשרוסו ודוארטה יישבו על הספסל.

מהפכה בקרית שלום

במכבי ת"א התייאשו. אחרי ההפסד למכבי חיפה הבינו במועדון, שהעונה הזו גמורה. כרגע נראה שקאקו לא ימשיך בקבוצה, אבל מסתמן שלא רק הוא. בעקבות העובדה שכל שהקבוצה תילחם עליו הוא המקום השני וגביע המדינה, ייתכן שמספר שחקני מפתח אחרים ישוחררו, כדי להקטין עלויות. בין השחקנים המדוברים: ז'וזה דוארטה והרומני איוג'ן טריקה. דווקא איל ברקוביץ', שריכז את מלוא תשומת הלב בשבועות האחרונים, צפוי לקבל הזדמנות נוספת כדי לשקם את הקבוצה. אתר "hamaccabi.com" מדווח כי כבר היום צפויים להגיע לקריית שלום מספר סוכנים המייצגים את הכוכבים, על מנת לדון על סיום חוזיהם בקבוצה.

בכיר במכבי תל-אביב אמר אמש: "כנראה שעשינו טעויות בקיץ בהבאת מספר שחקנים לקבוצה. סכומי הכסף שהוצאנו היו מיותרים ואנו מודעים לכך. בקרוב יהיו שינויים בקבוצה, המצב לא יכול להימשך ככה. לא ייתכן ששחקן שמכבי סכום כסף גדול, לא יהיה מחויב לקבוצה ויבזה את שנת ה-100 של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully