וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: יירז'י פישר התמוטט - והתאושש

רועי פרידמן

22.11.2005 / 21:02

שחקן הדטרויט רד ווינגס קיבל טיפול לאחר שלקה בליבו, בבית החולים יצא מכלל סכנה. ניצחון לאדמונטון ולקלגארי

שלושה משחקים נערכו בלילה ב-NHL, שניים הסתיימו בפנדלים, אבל המשחקים אבדו את החשיבות אחרי ששחקן דטרויט רד ווינגס, יירז'י פישר, התמוטט על ספסל קבוצתו, במהלך המשלק נגד נשוויל פרדאטורס. נצחונות לקלגארי ואדמונטון בפנדלים.


נשוויל - דטרויט 0:1, הופסק 12:30 דקות מפתיחת המשחק

בעקבות האירוע של יירז'י פישר, הופסק המשחק של דטרויט נגד נשוויל, ולאחר העיכוב הארוך, הוחלט לא לחדש אותו. הנהלת הליגה טרם החליטה על מועד חדש למשחק. פישר, שקבל התקף, וליבו הפסיק לפעום לפרק זמן קצר, לפני שפונה לבית חולים בדטרויט. לפני כ-3 שנים, אובחן אצלו דופק לא סדיר, אך הוא עבר בדיקה נוספת והורשה לשחק. גרג ג'והנסון מנשוויל הבקיע את השער היחיד עד להפסקה.פישר בן ה-25 נבחר ב-1998 ע"י הרד ווינגס בסיבוב הראשון בדראפט, הבקיע 11 שערים, מסר 49 אסיסטים ב-305משחקים בליגה. השנה הוא עם 3 שערים ו-5 אסיסטים. הוא קיבל טיפול בהמכות חשמל ומבית החולים נמסר שמצבו טוב.


אדמונטון - סן חוזה 1:1 ו-1:2 בפנדלים

אלס המסקי וריאן סמית' עם הפנדלים עבור אדמונטון, ומייקל מוריסון עם 21 עצירות במשחק הרגיל, וכן הוא עצר את ניקו דמיטראקוס וג'ונת'ן צ'יצ'ו. יבגני נבוקוב עם 20 עצירות, וכן רפי טורס בפנדלים, ומרקו סטרום עם הפנדל לסן חוזה. פטריק מרלו עם השער לשארקס, מרטי ריזונר עם השוויון.


קלגארי - קולוראדו 2:2 ו-0:1 בפנדלים

פיליפ סוב עוצר את ג'ו סקיק, מילאן היידוק ואלכס טאנגיי וטוני אמונטי עם הפנדל המוצלח היחידי בנצחון הפליימס על האוואלאנש. סוב מוסיף 33 עצירות ופטר בודאי עם 32 עצירות לקולוראדו וכן את ג'רום איגינלה וצ'אק קובאסו בפנדלים. ביירון ריצ'י וקרייג מקדונאלד מעלים את הפליימס ל-0:2 בשליש הראשון, פייר טורז'ון ורוב בלייק עם השוויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully