וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארקה": באלאק וקאפלו כבר סיכמו בריאל

איזי עין דור

22.11.2005 / 18:53

בעיתונות הספרדית החליטו שבאלאק יהיה הגלאקטיקו הבא של ריאל ודיווחו על כך שהקבוצה ממדריד גם סיכמה עם מאמן יובנטוס

מיד לאחר ההפסד הביתי לברצלונה, החלו בריאל מדריד לחשוב על העונה הבאה. מעמדו של המאמן ואנדרליי לושמבורגו אינו יציב ובעיתונות הספרדית כבר עלה שמו של אוטו היפלד כמי שאמור להגיע לסנטיאגו ברנבאו (או לאולד טראפורד). היום החלו להתעסק שם גם עם מאמנה של יובנטוס, פביו קאפלו.

הטקטיקן האיטלקי כבר אימן את ריאל למשך עונה אחת (1996/7) ואף זכה עימה באליפות והיום אמר לעיתונות האיטלקית: "תמיד התעניינתי ברעיון לאמן בארץ אחרת. יש לי עוד שנה בחוזה שלי ואני ממש מאושר ביובטוס, למרות שכמובן שזה מחמיא לי שמועדונים זרים מעוננינים בי".

בעיתון הספרדי "מארקה" כבר קבעו כי קאפלו סיכם באופן עקרוני על הגעתו לספרד, אבל באנגליה התעקשו על כך שהוא בכלל בדרך למנצ'סטר יונייטד, כמחליף אפשרי לאלכס פרגוסון: "אני מאושר ממה שהשגתי בקריירה שלי, אבל אני מוכרח להודות שזה יהיה מאוד מגרה לעבור למדינה אחרת. תמיד אמרתי שגרויים חדשים מעניינים אותי ואשקול מעבר לאנגליה".

קאפלו, שזכה באליפות בכל מקום בו אימן (מילאן, ריאל מדריד, רומא ויובנטוס), אמור להחליט מי יהיה הגלאקטיקו הבא של ריאל מדריד, כשבין המועמדים נמצאים מיכאל באלאק ופטריק ויירה. אשלי קול אמור להגיע במקומו של רוברטו קרלוס, שקיבל הצעה עתירת ממון מקטאר. הקפטן ראול ערך היום בדיקות נוספות שקבעו כי הוא אינו יצטרך לעבור ניתוח, שהיה אמור לסכן אותו להמשך העונה ואולי אף למונדיאל. בסיום הבדיקות נקבע כי הקפטן יצטרך להעדר מהמגרשים במשך שלושה וחצי חודשים.

מה עם באלאק?

על פי 'מארקה' המדרידיסטי, הרי שריאל כבר הקדימה את הקבוצה ממנצ'סטר בהחתמתו של באלאק. הקשר הגרמני (29) שעדיין לא חידש את חוזהו בבאיירן מינכן (אמור להסתיים בקיץ), הפך למטרה העיקרית של ריאל מדריד ונראה כי השחקן עצמו כבר החליט לעבור למדריד. דיווחים בספרד טוענים כי סיכום בעל פה כבר הושג עם השחקן, שיצטרף למדריד בעונה הבאה אם קאפלו יתן אור ירוק לצירופו. המנהל המקצועי של באיירן, אולי הנס, רמז כי באלאק בכל מקרה לא יילך לאנגליה: "יש יותר מ-50 אחוז שהוא יישאר, אבל אני אני יודע שמנצ'סטר יונייטד לא הולכת לרכוש את באלאק".

במועדון הבווארי לא יודו בויתור סופי על באלאק באופן רשמי, אבל בינתיים החלו שם לחפש תחליף. "יש שניים או שלושה שחקנים ששמנו עין עליהם", אמר הנס, "והם לא מהליגה המקומית". שוערה הותיק של באיירן, אוליבר קאן, שאמור היה לחתום על הארכת חוזהו בשנה, הוסיף: "אם שחקנים ברמה עולמית עוזבים, או אפילו מתחילים לחשוב על עזיבה, זה גורם לך לחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully