וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מונדיאל: על גלובליזציה ושוער גרמני מתוסכל

22.11.2005 / 16:21

צ'לסי רואה במונדיאל קרש קפיצה למועדון הגדולות בעולם, קוקה קולה חתמה על חוזה אימוץ עד 2014 , ולהמן רוצה לראות מגרש

אמנם גביע עהולם שייך למדינות שישתתפו בו, אך גם המועדונים הגדולים, בהם נחשפים הכוכבים, יכולים להרוויח מטורניר טוב של שחקן זה או אחר.

על זה בדיוק בונה צ'לסי. הקבוצה האנגלית, שעברה תהליך התעצמות בשנתיים האחרונות וזכתה בעונה שעברה באליפות האנגלית אחרי 50 שנים צחיחות, תשלח למונדיאל הקרוב לא פחות מ-16 שחקנים. מלבד דמיאן דאף האירי ואיידור גודיונסון האיסלנדי, כל שחקני ההרכב של מוריניו נכללים בסגלי נבחרות שהגיעו למונדיאל.

העובדה הזו, חשובה מאוד לרומן אברמוביץ', שיודע שבשביל להגיע לרמת ההכרה העולמית לה זוכים מועדונים כמו מנצ'סטר יונייטד, מילאן וברצלונה, חשוב להמשיך ולבנות את המסורת. "עברו 50 שנה מאז התואר האחרון, ואני יודע שכולם במועדון יעבדו קשה בשביל שלא נחכה עוד כל כך הרבה שנים לתואר הבא", אמר אברמוביץ'.

הגישה הזו של אברמוביץ', שמאיים להפוך את צ'לסי לכוח השולט בכדורגל העולמי, הוציאה גם ציטוט מעניין ולא שיגרתי מנשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שאמר כי "המדיניות הקפיטליסטית של צ'לסי גורמת למערב פרוע בכדורגל העולמי מבחינת הוצאת כספים".

גם בקרב שאר המועדונים צ'לסי מרגישה אפליה ורגשי נחיתות, בועד המועדונים הגדולים באירופה, ה-G14, לא מצאו עדיין מקום. "יש לנו את הנתונים והזכות להיות שם", אמר פיטר קניון, מנכ"ל המועדון, "אבל מסיבה כלשהי אנחנו לא שם". המונדיאל, כך מקווים במועדון, יהווה את פריצת הדרך הבאה של המיליונרים הכחולים.

קוקה קולה מעמיקה את הקשר עם הכדורגל

קוקה קולה חתמה על חוזה אימוץ חדש עם פיפ"א, והפכה להיות המאמצת הרביעית בגודלה של פיפ"א, על כל מפעליה. ההסכם נחתם עד 2014 תמורת סכום של כ-550 מיליון דולר. קוקה קולה מצטרפת להיונדאי, סוני ואדידס.

להמן מאיים

שוער נבחרת גרמניה וארסנל, יינס להמן, הודיע למאמן הנבחרת, יורגן קלינסמן, שהוא לא מתכוון לשבת על הספסל במונדיאל הקרוב. קלינסמן ערך רוטציה בינו לבין השוער הראשון אוליבר קאן במשחקי ההכנה, אבל נראה כי כי חלוץ העבר יעדיף את קאן המנוסה על פני להמן. "יהיה לי קשה לשבת על הספסל בעוד טורניר חשוב", אמר השוער המתוסכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully