וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו סגן אלוף עולם בבאולינג

22.11.2005 / 15:18

אור אבירם רשם את ההישג הגבוה ביותר אי פעם לישראלי, כשסיים במקום השני באליפות העולם בבאולינג בלובליאנה, סלובניה

אור אבירם, שחקן נבחרת ישראל והשחקן הבכיר כיום בישראל, זכה ביום א' בערב להישג מדהים - סגנות אליפות העולם בבאולינג בתחרות שנערכה בלובליאנה שבסלובניה.

לאחר 32 משחקים הגיע אבירם למקום ה –6 עם ממוצע של 223 נקודות. מקום זה זיכה אותו להיכנס לסבב התמודדויות על תואר אליפות העולם, בהופעה מול מצלמות הטלוויזיה בשיטת הנוק-אאוט הטוב מ–3 משחקים. במשחקו הראשון בשלב זה, שלב רבע הגמר, פגש את המדורג במקום השלישי, לוקאס לגנני מארגנטינה וניצח אותו בתוצאה של 1:2.

בשלב חצי הגמר פגש אור אבירם את המדורג במקום ה –7, באדר אל שייח מערב הסעודית (משחק זה היה טעון במיוחד בשל סימן השאלה שריחף באוויר נוכח ההופעה/אי ההופעה של השחקן הסעודי עקב הוראות ממדינתו), וניצח אותו בתוצאה של 1:2 כשהוא מתעלה לרמות משחק גבוהות מאוד.

בשלב הגמר פגש אור את המדורג ראשון, מיכאל שמידט מקנדה, וניהל איתו קרב עד הזריקה האחרונה כשרק 2 נקודות ו"אלילת המזל" מפרידות בינו לבין התואר אלוף העולם.

זהו ההישג הגדול ביותר של שחקן באולינג ישראלי בתחרות בינלאומית מאז ומעולם. משחקו השקט והמקצועי של אור אבירם במשך כל התחרות כשהוא נעזר במאמן ארנה רנטפה, גרם להערכה רבה מצד אנשי המקצוע שנכחו בתחרות יוקרתיתזו, בה משתתפים נציגים מכ-90 מדינות. בשנים האחרונות נציגי ישראל עושים חיל בתחרויות יוקרתיות כשלפני שנה זכה השחקן יהב רבין במקום ה-3 בתחרות אליפות העולם שהתקיימה בסינגפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully