וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמייח בפוטרלנד, בפיניקס פחות

22.11.2005 / 13:21

רובן פטרסון לא מבייש את הפירמה בבלייזרס - הושעה לאחר שקילל את מקמילן. בסאנס: ברבוסה נפצע וייעדר 2 - 3 שבועות

רובן פטרסון, הפורוורד של פורטלנד טריילבלייזרס, הושעה לאלתר מהקבוצה לאחר שקילל את המאמן נייט מקמילן במהלך משחק ההפסד של הקבוצה לניו יורק ניקס. פטרסון ישאר בפורטלנד בשעה שקבוצתו תצא למסע של שישה משחקי חוץ.

"אנחנו לא נסבול כזו התנהגות משחקן", אמר הג'נרל מנג'ר של הבלייזרס, ג'ון נאש. "נמשיך לדרוש אחריות אישית גבוהה מכל השחקנים שלנו", אומרים בקבוצה שניסתה לנקות את עצמה מהתדמית הפרועה של שחקניה, לאחר ששיחררה שחקנים בעייתיים כמו ראשיד וואלאס ודיימון סטודמאייר.

פטרסון הוא לא הראשון שמקלל מאמן בפורטלנד. גם בעונה שעברה, התקיף דאריוס מיילס את מאמנו מוריס צ'יקס, מעט לפני שהאחרון פוטר.

ברבוסה ייעדר 3 -2 שבועות

לאנרדו ברבוסה, הגארד של פיניקס, נפצע בבירכו בהתקלות עם מאנו ג'ינובילי במשחק נגד הספרס, וייעדר תקופה של בין שבועיים לשלושה. "ג'ינובילי אוהב ליפול, אף אחד לא נגע בו", תיאר ברבוסה הברזילאי את אחריותו של היריב הארגנטינאי. "אני מדוכא מהפציעה, בגלל שנפצעתי בצורה כזו. הלוואי שהייתי נפצע בדרך אחרת". זוהי מכה קשה לפיניקס, שאיבדו את ג'ו ג'ונסון (לאטלנטה) ואת אמארה סטודמאייר הפצוע. עד עתה, זו היתה עונת הפריצה של ברבוסה, שקולע 15.7 נקודות ב-25 דקות משחק, לעומת 7 בלבד בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully