וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה אמרה שלום לאירופה

22.11.2005 / 21:44

נראתה רע מאוד בהפסד לנימבורק 70:64 ואיבדה כמעט סופית את סיכוייה לעלות לשלב הבא ביורוקאפ. אשכנזי: "אני מתבייש"

בנהריה מתקשים לזכור משבר כזה. אחרי שש שנים מוצלחות יחסית במועדון הסימפטי מהצפון, הקהל באולם בעין שרה אמר נואש וקרא למאמן אבי אשכנזי להתפטר. את ההפסד הכואב להפועל ירושלים בליגה הם עוד יכלו לספוג, אבל ההפסד 64:70 לנימבורק הצ'כית, שחיסל את סיכוייה של הקבוצה לעלות לשלב הבא ביורוקאפ, היה כבר יותר מדי. עירוני נהריה נראתה רע מאוד מול קבוצה צ'כית בינונית, שלא הייתה אמורה לצאת מהארץ עם ניצחון. נהריה נותרה עכשיו עם מאבקי הליגה והגביע בלבד והקבוצה תצטרך להציג יכולת משכנעת מאוד במשחקים הבאים, כדי להחזיר את האמון של האוהדים.

נהריה, שמשחקת במפעל ללא אוטיס היל (שני אמריקאים בלבד בסגל לפי חוקי היורוקאפ), פתחה חלש מאוד וראתה את האורחים מצ'כיה עולים ל-0:7. סל השדה הראשון של נהריה הגיע אחרי 3 דקות בלבד משלשה של מיליסבלייביץ'. הסרבי וקורי קאר החזירו את נהריה למשחק כדי לצמק ל-13:11, אבל אחוזים רעים מהשדה לשני הצדדים, השאירו סקור נמוך. המתאזרח האמריקאי מוריס וויטפילד קלע 5 נקודות רצופות כדי לקבוע את תוצאת הרבע, 13:18.

חסרונו של אוטיס היל, שלא יכול לשחק במפעל בגלל הגבלת כמות שחקנים אמריקאים, הורגשה היטב במשחקה של נהריה, שלא הסתדרה באיזור הצבע. אם זה לא מספיק, ברק פלג היה רדום במשחק ההתקפה, אבל השיג את הנקודות הראשונות שלו שלו שדקות מפתיחת הרבע, כדי לצמק ל-20:17. נהריה לא הצליחה למצוא את הנקודות והצ'כים ניצלו את זה כדי לצאת למתפרצות ולעלות ליתרון שיא של 26:34, שהיה גם תוצאת המחצית.

התדרוך של אבי אשכנזי בהפסקה, לא ממש עזר לשחקניו שראו עוד ריצה צ'כית של 0:7 בפתיחת הרבע השלישי. קורי קאר וג'ייסון וולס החזירו בשש נקודות רצופות, אבל הצ'כים לא נשברו ושמרו על יתרון של 15 נקודות. נהריה הצליחה לצמק מעט והרבע השלישי הסתיים ב-53:41 לנימבורק.

מוריס וויטפילד ואדם הס דאגו לשמור על יציבות במשחק של הצ'כים גם ברבע האחרון ולנהריה פשוט לא היו תשובות. ג'ייסון וולס המשיך לעשות שטויות במשחק ההתקפה ולא הצליח לייצר נקודות, עמית בן דוד לא הצליח לנפק שום פעולה חיובית ומיליסבלייביץ' לא מצא את החישוק. קורי קאר, שהיה כרגיל הטוב בנהריה, הצליח לצמק לפער חד ספרתי במהלך יפה של סל ועבירה, 3:30 דקות לסיום, אבל אדם הס ענה לו עם שלשה מדהימה, שקבעה 52:64. שתי דקות לסיום, עמית בן דוד הוריד בשלשה ל-65:57. 50 שניות לסיום, קורי קאר הצליח להוריד למינוס 6, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. הצ'כים נשלחו לעונשין, משם הם השיגו אחוזים מצוינים לאורך כל הערב וניצחו בסופו של דבר 64:70.

קורי קאר וג'ייסון וולס הובילו את קלעי נהריה עם 16 נקודות כל אחד, מיליסבלייביץ' 11, עמית בן דוד 7, אבי סוכר 6. אצל הצ'כים בלטו אדם הס ומוריס וויטפילד עם 17 נקודות כל אחד, סוקולובסקי 12, ראנצ'יק 9, סבאנוביץ' 6. עירוני נהריה רמה ערב נוראי מהשדה עם 45 אחוזים מה-2 (23/51) ו-11 אחוזים בלבד מהשלוש (2 מ-17).

עירוני נהריה נותרה עם סיכויים תאורטיים בלבד לעלות לשלב הבא. רק ניצחון שלה ברוסיה לצד הפסד של הצ'כים לגמונדן החלשה, ישנו את התמונה.

אשכנזי: "אני מתבייש"

מאמן עירוני נהריה אבי אשכנזי אמר בסיום לספורט 5: "אני מתבייש באיך שנראינו. הגנתית לא עשינו כלום, לא באנו לשחק. השחקנים היו כבויים, עייפים ואנחנו כמערכת קרסנו. נכשלנו בגדול כקבוצה, אין לי מה להגיד על הדרך שבה התנהלנו על המגרש. צריך לשבת עם השחקנים ברמה האישית. היה פה עניין מנטלי חזק מאוד, זה לא היה כדורסל. אחרי מה שהיה כאן הערב, אני בכלל לא יכול לחשוב על המשחק במוסקבה. יש לנו עוד משחק מול מכבי ת"א ויכול להיות שדווקא בו נעשה את המיטב".

קורי קאר: "בדרך כלל אנחנו קבוצה התקפית, אבל היום לא הצלחנו להיכנס למשחק והפסדנו. אני חושב שהיינו מוכנים למשחק, אולי יותר מדי מוכנים. לפעמים, יש תגובות הפוכות במשחק כל כך גדול. הם ניצלו את יתרון הגובה ויצאו להרבה מתפרצות, הם פשוט היו קבוצה יותר טובה".

אבי סוכר: "דברים לא הלכו, באנו יותר מדי לחוצים למשחק הזה. אני מאוד עצוב, רצינו להמשיך באירופה. ניסינו לעשות את המקסימום עם היכולת הירודה ואני מקווה שנוכל להרים את הראש ולהתרכז מעכשיו בליגה ובגביע. נעבוד ונחזיר את הביטחון לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully