וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי מוותרת על קאקו

שחר פרנהיימר

22.11.2005 / 13:21

במכבי מצאו את האשם: סוכנו של השחקן קיבל הוראה למצוא לו קבוצה חדשה. דוארטה ושפונגין פצועים, לירן כהן עשוי לפתוח במקום רוסו

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שלישי) בקריית שלום את אימונה הראשון מאז ההפסד למכבי חיפה בקריית אליעזר (2:1) ביום ראשון.

מהאימון נעדרו המגן הצעיר יובל שפונגין וז'וז'ה דוארטה שנפצעו במשחק. ניר קלינגר, שנמצא תחת לחץ כבד מצד האוהדים במועדון, אסף לשיחות אישיות כמה מהשחקנים בינהם איל ברקוביץ', ושוחח איתם על מצב הקבוצה.

קלינגר מבין גם שיכולתם החלשה של כמה משחקני הרכש, בינהם ג'ובאני רוסו ובלסינג קאקו, מחייבת מתן הזדמנות לשחקני הספסל הצעירים. כבר בשבת, במשחק הבית מול מכבי פ"ת שייערך באצטדיון רמת גן בגלל שיזרוע דשא בבלומפילד, צפוי לירן כהן לתפוס את מקומו של רוסו.

"רק אני מקבל ביקורת"

אתמול (שני) בשעות הערב קיבל דייויד אבו, סוכנו של בלסינג קאקו, טלפון מראשי מכבי ת"א שבישר לו כי הקבוצה החליטה לוותר על שירותי השחקן, וכי הוא רשאי להתחיל לחפש לו קבוצה.

הקשר הניגרי שהגיע בקיץ מבולטון האנגלית, מגלה יכולת חלשה מאוד מפתיחת העונה, ונמצא תחת ביקורת של התקשורת באופן קבוע. במהלך השבוע שעבר נעשתה פניה מצד מ.ס אשדוד שהיתה מעוניינת בשחקן, שכבר שיחק בשורותיה. במכבי לא התנגדו למעבר השחקן, אך ניר קלינגר טירפד את העיסקה ברגע האחרון. כעת נראה, שלאחר התצוגה החלשה של השחקן במשחק מול מכבי חיפה גם אשדוד ירדה מהקשר.

קאקו מצידו, היה רוצה להישאר בקבוצה, ואף אמר למקורביו: "אני אוהב את מכבי ת"א וטוב לי פה, אבל לא מקובל עליי שרק אני מקבל ביקורת, וכולם יוצאים נקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully