וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד בסכנת הדחה מליגת האלופות

22.11.2005 / 22:21

מיני-הצגה של רונאלדיניו וברצלונה הספיקו מול ברמן (1:3), ביונייטד הסתפקו ב-0:0 עם ויאריאל. מינכן נראית טוב גם בלי באלאק

המחזור החמישי בליגת האלופות בבתים 1 עד 4, איכזב הערב ברמת הכדורגל. ציפינו לראות את מנצ'סטר יונייטד נותנת את כל כולה במשחק ה"להיות או לחדול" מול ויאריאל, אבל החבר'ה של אלכס פרגוסון עשו הכל כדי לא להפסיד ודחו את ההכרעה בבית למחזור האחרון.

ברצלונה חגגה עם הרכב משני על ורדר ברמן ובאיירן מינכן עשתה חזרה גנרלית מוצלחת לחיים אחרי מיכאל באלאק ועלתה לשמינית הגמר ביחד עם יובנטוס, אייאקס, ברצלונה, ארסנל וכנראה שגם אודינזה.

בית א': יובה ובאיירן סגרו עניין

יובנטוס - ברוז' 0:1

אחרי שכתשו את רומא ב"אולימפיקו" בשבת, הסתפקו שחקניו של פביו קאפלו ב-0:1 קטן כדי להכניע בדלה אלפי את היריבה הבלגית. קאפלו אמנם אמר לפני המשחק "נעלה כדי לתקוף", אבל את השער היחיד במשחק, ראה רק בדקה ה-80 מרגליו של אלסנדרו דל פיירו שפתח הערב בהרכב. פאבל נדבד, ששיחק עם נבחרת צ'כיה במוקדמות המונדיאל ועם יובה בליגה, הוחלף רק בדקה ה-81: "הוא ינוח כשהזמן יגיע. כרגע אנחנו צריכים אותו".

באיירן מינכן - ראפיד וינה 0:4

"דרבי" גרמני-אוסטרי. ראפיד קיוותה לנקודות ראשונות במפעל השנה, אבל ב"אליאנז ארינה" קצת קשה להשיג אותן כנראה. פליקס מאגאת אמר לפני המשחק: "קודם אנחנו רוצים שלוש נקודות. רק אחר כך נחשוב על הכדורגל היפה ועל הפרש שערים". אמר והקבוצה ביצעה. סבסטיאן דייסלר כבש מרחוק בדקה ה-21 את הראשון של באיירן. עלי קרימי האיראני, שהחליף בהרכב את מיכאל באלאק הפצוע, הרשית את השני בדקה ה-54 ואז החלה הקבוצה לשחק. רוי מקאי הסקורר, סגר עניין עם צמד תוך 4 דקות (72 ו-76) וסיכם ערב מצויין גם ללא באלאק.

באיירן בשלב הבא ביחד עם יובנטוס, ברוז' תשחק בגביע אופ"א וראפיד וינה תתנחם בהופעה.

בית ב': גם ארסנל ואייאקס בשלב הבא

ת'ון - ארסנל 1:0

האנגלים שמרו על מאזן מושלם בשווייץ ועלו לשמינית הגמר עם ניצחון דחוק. "אחרי השלב הזה, אנחנו רוצים לסיים כקבוצה הדומיננטית ביותר באירופה", אמר ארסן ונגר לפני המשחק, אבל בתכל'ס קבוצתו לא הבריקה, למרות ששיחקה מול עשרה שחקנים לאורך מרבית חלקי המשחק. ארמנד דאומי אמנם הורחק בדקה ה-33, אחרי שהכשיל את רובין ואן פרסי מאחור, אבל תון לא ויתרה ואף כבשה שער שנפסל בטענת נבדל. תיירי הנרי נכנס רק בדקה ה-70 וארסנל השיגה את השער שלה רק בדקה ה-88, כשהודזי'ץ' הכשיל את ואן פרסי (שוב הוא) ורובר פירס כבש את הפנדל.

אייאקס - ספרטה פראג 1:2

"אני לא חושב על נקודה אחת שתספיק לנו", אמר מאמן אייאקס דני בלינד לפני המשחק. "כדי להיות תלויים בעצמנו אנחנו צריכים לשאוף לנצח, וזה מה שנעשה". אז מסתבר שזה לא הלך לו בקלות, אחרי שצמד מאוחר של נייג'ל דה יונד (68 ו-89) העניקו לו את היתרון. פטראס רק צימק לפני השריקה לסיום.

ארסנל בכל מקרה תסיים ראשונה בבית, אייאקס שניה ותון תסתפק בתיקו מול פראג במחזור הבא, כדי להבטיח את המקום באופ"א.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

בית ג': מיני-הצגה תוצרת בארסה

ברצלונה - ורדר ברמן 1:3

אחרי השלישייה המרשימה בסנטיאגו בירנבאו, ברצלונה חזרה הביתה, וגם ברמן, שהרשימה בעצמה עם שישייה לרשת וולפסבורג בשבת, לא הצליחה לענות לה. "כל משחק הוא עבורנו הזדמנות להציג את הכדורגל היפה שלנו", אמר בגאווה פרנק רייקארד, ולנו לא נותר אלא להסכים. ברצלונה לא היתה צריכה את הנקודות, אבל גם כך, ברמן איבדה את כל סיכוי ריאלי לעלות.

למרות שברסה פתחה בהרכב משני ללא מסי (לא בסגל) ואטו (על הספסל), עדיין היה לה את רונאלדיניו, שסידר מסירת אומן לגברי בדקה ה-13, בדרך ל-0:1. ואן ברונקהורסט הכשיל את קלוסה על סף הרחבה וטים בורובסקי הישווה בפנדל ה-21. אבל השיוויון החזיק מעמד רק 4 דקות. בעיטה חופשית מסובבת של רונאלדיניו, הטעתה את תומאס ריינקה והיתרון חזר לברסה.

פנאתינייקוס - אודינזה 2:1

"אנחנו לוחמים עם אגו", אמר אלברטו מלסאני האיטלקי, מאמן הקבוצה היוונית, שנוצחה במפגש באודינה 3:0. בהתחלה הכל הלך לפי התכנית, כשטעות קשה של הבלם הברזילאי פליפה, איפשרה לחארלמבידס הקפריסאי, להעלות את המקומיים ליתרון בדקה ה-45 ולהקפיץ את הר הגעש בירוק. יאקווינטה, שהיה בספק למשחק, הישווה רק בדקה ה-81 והשער המדהים של וינסנט קאנדלה הצרפתי, העלה כנראה סופית את אודינזה לשלב הבא.

ברצלונה עשתה צחוק מכל יריבותיה לבית, אודינזה תסיים שניה אם לא תספוג הפסד ביתי בהפרש שני שערים מורדר ברמן.

בית ד': בלי שערים אף אחד לא מחייך

מנצ'סטר יונייטד - ויאריאל 0:0

"זהו משחק קריטי עבור המועדון", אמר סר אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד לפני המשחק. הפחד מהפסד, כנראה שלח את קבוצתו להתגונן מול קבוצה ששיחקה ללא שני כוכביה באולד טראפורד (דייגו פורלאן וחואן ריקלמה הפצועים).ויאריאל נותרה ראשונה בבית, עם יתרון נקודה על יריבתה הבאה ליל ועל מנצ'סטר יונייטד.

ליל - בנפיקה ליסבון 0:0

בית ד' נותר הצמוד ביותר במפעל, כשלשתי הקבוצות עדיין יש סיכויים טובים להעפיל גם במחזור הבא. בנפיקה נוצחה על ידי בראגה 3:2 בליגה, ורונאלד קומאן ידע שהיכולת של הקבוצה משבת לא תספיק: "אנחנו לא יכולים לשחק כך, אחרת נסיים הערב את דרכנו". צדק מר קומאן וגם הוא יצא מאופס מהפחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully