וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניצחון שלישי רצוף למינסוטה

22.11.2005 / 12:49

הוייקינגס ממשיכים להתאושש, וגברו במאנדיי נייט על הפאקרס וברט פארב 17:20. דונובן מקנאב סיים את העונה

גרין ביי פאקרס (8:2) - מינסוטה וייקינגס (5:5)

לפני שלושה מחזורים נראה היה שהעונה של המינסוטה וייקינגס גמורה. תקריות בתוך ומחוץ למגרש, הפציעה מסיימת העונה של דאנטה קולפפר, האיוולות של מייק טייס ובכלל - הרבה רוח רעה סביב הקבוצה.

אבל במינסוטה לא הרימו ידיים. פול אדינגר בעט בשניית הסיום שער שדה, והעניק לויקינגים ניצחון ב"למבו פילד" על הגרין ביי פאקרס - 17:20, שהישווה בין מאזן הנצחונות וההפסדים של הקבוצה. מינסוטה מרוחקת עדיין שני משחקים משיקאגו בבית ה-NFC צפון, ושומרת על סיכוי סביר לפלייאוף.

מוולדה מור היה המפתח לניצחון. הרץ האחורי נשא את הכדור 22 פעם ל-122 יארד, וגילח זמן רב מהשעון במחצית השנייה. ברט פארב ודונאלד דרייבר הרגו את הוייקינגס בראשונה, עם שני טאצ'דאונים, השני שבהם ל-53 יארד. למרות שההגנה האופרטוניסטית של מינסוטה שוב הצליחה לנצל חטיפה לטאצ'דאון (דבונטה אדוארדס), במחצית הראשונה גרין ביי טחנה 200 יארד, והמשחק נראה היה בכיוון שלה.

אבל דרייב של שמונה דקות שהסתיים בטאצ'דאון של סיאטריק פאסון הכתיב את המחצית השניה. גרין ביי לא הצליחה להגיע לאנדזון, אדינגר העלה את מינסוטה עם שער שדה לאחר חטיפה נוספת לפארב ל-14:17, לפני שראיין לונגוול הישווה בבעיטה משלו. מור המצוין המשיך לטחון ומסירת מפתח של בראד ג'ונסון לקורן רובינסון סידרה בעיטה מ-27 יארד לאדינגר, שלא איכזב.

ג'ונסון סיים עם 196 יארד ואיבוד אווירי, פארב עם 227 (רק 35 במחצית השנייה) ושני איבודים.

מקנאב יעבור ניתוח

העונה המקוללת של הפילדלפיה איגלס נמשכת. אחרי שהקבוצה ויתר, למעשה, על הסיכויים לפלייאוף, יעבור הקוורטרבק דונובן מקנאב ניתוח ברגלו וצפוי להחמיץ את ששת המשחקים שנותרו. "אני מאוכזב", אמר מקנאב, "רציתי לעזור לקבוצה, אבל לצערי לא אוכל לסייע לה להפוך את העונה הזו לחיובית".

ואם לא די בכך, גם ליטו שפארד, מגן הפינה, לא יראה עוד מגרש. שפארד סובל מפגיעה בקרסול המצריכה ניתוח. ההכרעה בעניין השעייתו של טרל אוונס צפויה ליפול בימים הקרובים.

סן דייגו הביסה, אמנם, את בפאלו, אבל הייתה מודאגת מפציעה בקרסולו של אנטוניו גייטס, הטייט אנד התותח שלה. "הפציעה לא חמורה ואני מרגיש טוב בהרבה", אמר גייטס לרווחתו ולרווחת אלה מבינינו המחזיקים בו בליגת הפנטסי שלהם. הוא מוגדר "מיום ליום".

זאק תומאס, הליינבקר של מיאמי, ייעדר לפחות שבועיים בגלל פציעה בכתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully