וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחרור ירושלים

22.11.2005 / 22:44

אחרי שבועות של ייסורים, המכונה של ארז אדלשטיין עובדת כמו שצריך. ג'נקינס, מייסון, טפירו ובעיקר מרקוביץ', הובילו את הפועל ירושלים לניצחון 91:94 על לוטומטיקה רומא בגביע יול"ב

ארז אדלשטיין הוכיח לכל הספקנים שהיה שווה לחכות. אחרי הפתיחה הצולעת של העונה, הפועל ירושלים הציגה הערב (שלישי) את משחקה הטוב ביותר העונה בדרך לניצחון 91:94 על לוטומטיקה רומא של בודירוגה ופסיץ' בגביע יול"ב. למרות שליטה מוחלטת של ירושלים לאורך כל המשחק, האיטלקים הצליחו לספק מותחן במאני טיים, כשצימקו פער דו ספרתי לפער של נקודה בלבד, אבל שחקני ירושלים הצליחו להחזיק מעמד ולהימנע מהפסד כואב ביותר.

כמעט כל אחד משחקני ירושלים ענה לכל המבקרים. הוראס ג'נקינס הפך לפתע ליותר קבוצתי ונראה מצוין במגרש שהיה שלו בעבר, רוג'ר מייסון פגע 6 פעמים מחוץ לקשת, ארז מרקוביץ' השיג דאבל-דאבל ועשה עבודה מצוינת באיזור הצבע יחד עם מריו אוסטין ומאיר טפירו דאג להשאיר את הקבוצה במשחק אחרי כל הברקה של הרומאים.

הפועל ירושלים חוזרת מבירת איטליה עם ניצחון גדול, שהיה השני שלה בגביע יול"ב השנה. בשבוע הבא, במוסקבה מול דינמו, יהיה הרבה יותר קשה.

תיאור המשחק

דיאן בודירוגה, שסבל מיכולת רדודה בזמן האחרון, פתח את המשחק עם 5 נקודות אישיות ועוד אסיסט יפה לואן דן שפיגל, שהעלו את הרומאים ל-3:7. ירושלים נכנסה למשחק מבחינת הקליעות מבחוץ עם שלשות של מייסון וג'נקינס, אבל גם לולאדו אילייבסקי היו תשובות מעבר לקשת והגארד המקדוני העלה את רומא ל-10:16. ארז מרקוביץ' שעלה מהספסל לקח חלק חשוב יחד עם הוארס ג'נקינס בריצת 0:8, שעשתה מהפך. רומא עוד החזירה לעצמה את היתרון, אבל הוראס ג'נקינס קבר שלשה שניה במשחק והרבע הראשון הסתיים ב-21:21.

ג'נקינס לא עצר גם בפתיחת הרבע השני ויחד עם מאיר טפירו הוביל את ירושלים ליתרון 23:28. הפועל ירושלים הרגישה מצוין על הפרקט ברומא. שתי התקפות מתפרצות (ג'ניקינס בדאנק הפוך וארז מרקוביץ') פתחו פער דו ספרתי, 27:37. רומא הצליחה להתאושש מפער של 12 נקודות לקראת ההפסקה בעיקר בזכות יכולת טובה של הוקינס וצימקה למינוס שש, אבל שלשה של רוג'ר מייסון קבעה אתת וצאת המחצית, 36:44 להפועל ירושלים.

ארז אדלשטיין חזר בפתיחת המחצית לחמישיה שהתחילה את המשחק, עם ארבעת הזרים וקוז'יקרו. זה לא נראה טוב מבחינתה של ירושלים והאיטלקים ניצלו את זה כדי לצמק ל-46:44. מאיר טפירו חזר למגרש כדי לעשות קצת סדר בהתקפה, מריו אוסטין עשה עבודה מצוינת בצבע וירושלים חזרה ליתרון דו ספרתי, 47:58. דקה וחצי לסיום הרבע השלישי, ירושלים נרדמה בהגנה ואיפשרה להוקינס לצמק ל-61:55, אלא שכמו בכל מקרה בו חזרו האיטלקים למשחק, מאיר טפירו היה שם והפעם הוא העניש בשלשה, רוג'ר מייסון קלע את השלשה השישית שלו במשחק לאחר מכן וירושלים חזרה ליתרון 57:67.

רוג'ר מייסון נשאר לוהט גם בפתיחת הרבע הרביעי והעלה את ירושלים ל-57:71, אבל לוטומטיקה לא ויתרה וחזרה למינוס שבע אחרי 3 דקות ברבע האחרון. ארז מרקוביץ', בערב אדיר, אולי אחד הערבים הטובים שלו בקריירה בזירה אירופית, החזיר ל-71:82 והמשיך בעבודה מצוינת בהגנה, שהוציאה את האיטלקים מהמשחק. 4 דקות לסיום, מריו אוסטין העלה שוב ל-14 נקודות הפרש, אבל בודירוגה והוקינס דאגו להשאיר את רומא במשחק עד למאני טיים. בשתי הדקות האחרונות של המשחק, השליטה עברה לידי המארחים ו-13 שניות לסיום, דייויד הוקינס הוריד בשלשה ל-91:89. מאיר טפירו נשלח לעונשין בהתקפה הבאה ודייק רק בזריקה אחת (92:89) ולאדו אילייבסקי ניסה שלשה ודרך על הקו. מייסון העלה ל-91:94 שלוש שניות לסיום, אילייבסקי החטיא את הכדור האחרון ובירושלים יכלו לנשום לרווחה.

רוג'ר מייסון ג'וניור (6 מ-10 לשלוש) והוראס ג'נקינס (4 אסיסטים ו-3 חטיפות) הובילו את קלעי ירושלים עם 22 נקודות כל אחד, מריו אוסטין סיים עם 19 (7 מ-11 ל-2), ארז מרקוביץ' 18 נקודות (8 מ-11 ל-2) ו-13 ריבאונדים, מאיר טפירו 7, תמאר סליי ועידו קוז'יקרו 3 כל אחד. דייויד הוקינס סיים עם 30 נקודות ברומא, מרקו טושק הוסיף 20 ו-9 ריבאונדים, דיאן בודירוגה קלע 10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully