וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו תביעה אזרחית, לא?"

22.11.2005 / 8:20

ג'יימי ארנולד הכניס מרפק בדרבי לגילי מוסינזון, שהירהר על צעדים משפטיים. והמשחק? 83:107 למכבי. כאילו שלא ידעתם

במכבי ת"א התעסקו אמש בעיקר בהתבטאויות של שחקן הפועל ת"א, מרכוס האטן, מסוף השבוע. "אני מעדיף לשמור את התגובה שלי למגרש", מסר אנתוני פארקר, עליו אמר האטן כי "יש שחקנים פי עשרה טובים ממנו שלא משחקים ב-NBA". פארקר לא היה צריך להתאמץ כדי להוכיח להאטן מי בעל הבית בעיר, ב-83:107 של מכבי על הפועל, לא מעט בזכות ערב ענק של ניקולה וויצ'יץ'. הענק הקרואטי סיים עם 36 נקודות וכשהוא לא היה על הפרקט, מכבי נתקעה והפועל פרחה.

האטן גם השמיץ את וויל סולומון ("מה הוא בסך הכל עושה, קולע שלשות? אין מה להשוות בינינו") ומייסיאו באסטון ("חוץ מהטבעות הוא לא יודע כלום"), אבל בפועל הוא היה השחקן החלש ביותר על המגרש, לאחר ששחקני מכבי סימנו אותו ולחצו אותו בכל הזדמנות. במחצית הראשונה, בה האטן שיחק רק 7 דקות, עוד היתה הפועל במשחק וסיימה אותה בשיוויון 39:39 מפתיע. מכבי, כרגיל, חזרה לעצמה ברבע השלישי וסגרה עניין ברביעי, כדי להתכונן בראש שקט למשחק באיסטנבול מול אפס פילזן המושלמת ביורוליג.

בהפועל הציגו לראשונה סגל מלא, שכלל את הסנטר החדש ארנסט בראון והתאכזבו מכמות האוהדים הדלה שהגיעו לאולם, במשחק הבית הראשון שלה בהיכל נוקיה. כל זאת לאחר שגרעין האוהדים הקשה החליט להחרים את המשחק במחאה על כך שהוא מתקיים בהיכל נוקיה, מבצרה הביתי של מכבי ת"א, ולא באוסישקין. לאדומים ייקח עוד זמן עד שיתרגלו ל"מבצר" החדש. עם הפסד שלישי בארבעה משחקים, השחקנים כבר מתגעגעים.

מהלך המשחק

מחצית 1: שיוויון 39:39
הפועל תל אביב פתחה עם ארנס בראון הגבוה, שניסה להיכנס פעמיים לסל ופעמיים נחסם על ידי ווי'צ'יץ'. מכבי, שפתחה עם החמישייה החזקה שלה (וויצ'יץ', פארקר, בורשטיין, סולומון וארנולד), להוציא את באסטון הפצוע, קלעה את כל הזריקות הראשונות שלה ורצה ל-0:8 קליל אחרי 3 דקות. ארז כץ נכנס ועזר לאדומים לרוץ עם 0:7 משלה ולצמק ל-18:13 בלבד, ההפרש הנמוך ביותר בו הוליכה מכבי באותן דקות. דקה לאחר מכן הכניס ארנולד מרפק לגילי מוסינזון. השופטים שרקו על עבירה בלתי ספורטיבית וארנולד ירד לספסל לקול גערותיו של פיני גרשון. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 16:21 למכבי.

בפתיחת הרבע השני, המשיך גילי מוסינזון לתת תפוקה והעלה את הפועל ליתרון ראשון (22:23). ביחד עם שתי שלשות של גרי גנדל וכמה סלים חשובים בצבע של בראון, הצליחה הפועל להישאר במשחק גם כשוויצ'יץ' חזר ופארקר החל לצלוף. הנדנדה נמשכה ונעצרה בשיוויון מפתיע במחצית.

מחצית 2: 83:107 למכבי
ההגנה של מכבי החלה לעבוד, לחטוף ולסיים במתפרצות מהירות של סולומון את פארקר. מכבי ברחה ל-13 ושמרה על היתרון שלה. מרכוס האטן, ששותק לגמרי על ידי ההגנה הצהובה וכמעט ולא ראה פרקט, איבד כדור בשניות האחרונות של הרבע השלישי ואיפשר למכבי לברוח ל-55:70 בסיומו.

מכבי המשיכה להתעלל בהאטן, שלא הפסיק לאבד כדורים ועלתה ל-60:81, יתרון השיא שלה במשחק. הפועל חזרה קצת, אבל לא האמינה ביכולתה להוציא מעצמה שוב את המקסימום. שתי שלשות רצופות של דרק שארפ ומקבץ הטבעות מתוצרת פארקר, הפכו את יתרת הזמן לגארבג'-טיים והקפיצו את מכבי עד מעבר לממוצע העונתי שלהם עד עתה (105 נקודות). הפועל ירדה לפחות ממוצע 30 ההפרש שאיפיין את תשעת משחקי הדרבי מהעונה שעברה.

למכבי: וויצ'יץ' 36, סולומון 23, פארקר 19, שארפ 12, ארנולד 7
להפועל: בראון 20, רוברטס 15, מוסינזון 13, כץ 8, גנדל 8

הוא חשב שהוא מצחיק"

גילי מוסינזון אמר בסיום: "היתה לי מחצית גדולה. היה לנו כוח לחצי אחד, שיחקנו טקטי ופשוט נגמר לנו האוויר. יש להם ספסל, הם שולפים חצי מיליון דולר ועוד חצי מיליון. כל הכבוד להם, שיהיה להם בהצלחה באירופה". לגבי המרפק שספג מארנולד, אמר מוסינזון: "הוא קצת התעצבן, הוא הרגיש שצריך לעשות משהו אקסטרא. זה המשחק הרגיל שלי, זה חלק מהמשחק. אני לא יודע למה הוא חזר לשחק. הוא הביא לי מרפק, זו תביעה אזרחית, לא?".

ג'יימי ארנולד הגיב לתקרית: "לא איכפת לי לשחק חזק, אבל הוא נתן לי שלוש מכות מתחת לחגורה. הוא חשב שהוא מצחיק, אבל אני בטוח שהוא כבר לא חושב שזה מצחיק יותר".

דרק שארפ ניסה להסביר את תקרית ארנולד מהצד שלו: "אני חושב שגילי הציק לו פעמיים, השופט לא הגיב והוא היה עצבני. אנחנו לא אוהבים לראות את זה, אנחנו מבינים, הוא נסחף והוא ילמד. עכשיו אנחנו חושבים על אפס פילזן. זה הולך להיות קשה, אבל אנחנו מתחילים לשחק יותר ויותר טוב. אנחנו מתחממים לקראת אפס ואני בטוח שניראה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully