וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורינתיאנס נוגעת באליפות

עמיאל רז

21.11.2005 / 9:39

קרלוס טבז כבש ב-1:1 מול השניה אינטרנאסיונאל, ושמר את הפער על 3 נקודות. עשויה להבטיח את התואר במשחק הבא

איזה משחק גדול היה לנו אתמול באצטדיון הפקמבו. למעלה מ- 30,000 צופים יצרו אווירה מחשמלת, ועשו הכל כדי שקורינתיאנס תסגור את הסיפור כבר אתמול (ראשון), שני מחזורים לסיום העונה. אבל, אינטר לא נרתעה והוכיחה למה היא ממוקמת כל כך גבוה. בסיום תיקו 1:1 שמקפח את אינטר ושולח את הטימאו לצמד משחקים, שיותר מדי צריך לקרות בהם כדי שבסיומם היא לא תהיה האלופה של הברזילראו 2005.

קורינתיאנס פתחה את המשחק בסערה מונעת. בדקות הפתיחה נראה היה שיש רק קבוצה אחת על המגרש וכמה מאות אוהדי אינטר, שנבלעו בים השחור לבן של הטימאו, נראו מודאגים.

בדקה ה-14 מצא קרליטוס טבז, ששב להרכב לאחר שהחמיץ את שני משחקיה האחרונים של קורינתיאנס, את גוסטאבו נרי שירה חד וחזק כדור שפגע במשקוף. דקה לאחר מכן קיבלנו איתות מהשחקן הטוב במגרש, שם שכדאי שתתחילו לשנן, רפאל סוביס. החלוץ הצעיר, שבברזיל מכנים אותו בקאהם הברזילאי, התקדם עם הכדור ובעט כדור אדיר שגרם לפאביו קוסטה המצויין לרחף ולהדוף.

בדקה ה-37 הר הגעש במרכז סאו פאולו התפוצץ. החוד הקטלני של הטימאו יצא להתקפה מתפרצת, שבסיומה מצא נילמאר את קרלוס אלברטו פורץ באגף הימני. אלברטו ניסה למסור למרכז הרחבה, אך הכדור פגע באלכס, בלמה של אינטר, היטעה את השוער ועשה דרכו אל קו השער, שם חיכה מי אם לא טבז, שהרשית מקרוב את שערו ה-19העונה. בקורינתיאנס התחילו להריח אליפות.

בפתיחת המחצית השנייה נראה היה שקורינתיאנס מתקרבת לשני שלה. קרלוס אלברטו המצויין וטבז בעטו שניהם כדורים מסוכנים מעל לקורת השער.

אז הגיעה הדקה ה-48. מתפרצת של אינטר מוצאת את רפאל סוביס, ששיחרר כדור אדיר לפינה הימנית של קוסטה והוכיח שוב איזה כשרון צומח בפורטו אלגרה (אותה העיר שממנה הגיע אחד בשם רונאלדיניו). 1:1 ועכשיו אינטר צריכה רק עוד שער אחד כדי לקרב את האליפות לדרום ברזיל.

הטימאו החלו להילחץ אחורה לשערם כשסוביס וטינגה מנהלים התקפות מסוכנות. בדקה ה-73 - רגע של מחלוקת. טינגה פורץ לרחבה, עובר את קוסטה ומוכשל בבירור ע"י השוער. אך לא כך חשב השופט פרייטס, שמיהר לשלוף צהוב שני ואדום לטינגה, שלא האמין שזה קורה לו. במגרש פרצה מהומה כששחקני אינטר מנסים, ללא הועיל, לשכנע את השופט (שהודה בסיום כי טעה) לשנות את החלטתו. מכאן ואילך זה כבר היה קל יותר לטימאו שהעבירה את הזמן עד לסיום. 1:1 וכעת כל העיניים מופנות ליום ראשון הבא, שבו קורינתיאנס תפגוש את פונטה פרטה. אינטר שנמצאת שלוש נקודות אחריה תפגוש את פלמייראס, מה שיוצר אבסורד לאוהדי קורינתיאנס שצריכים כעת לקוות שיריבתם השנואה ביותר, פלמייראס, תיקח לפחות נקודה מאינטר כדי שהטימאו יוכלו לחגוג אליפות.

עוד בברזילראו:

קרב קשה וצמוד מתנהל על הכרטיס הרביעי לגביע הליברטדורס בין שלוש קבוצות: גויאס, פלומיננזה ופלמייראס. בתחתית נחרץ גורלן של פסיינדו וברזיליינסה והן יורדות בוודאות. גם אתלטיקו מיניירו, קבוצת הפאר מבלו הוריזונטה, תרד כנראה ואליה תצטרפנה אחת מהארבע: קוריטיבה, פיגרנסה, סאו קאטניו או פונטה פרטה.

גם המירוץ הצמוד על תואר מלך השערים ממשיך לספק דרמות. רומאריו הבלתי נלאה הוסיף אמש עוד צמד למאזנו וכרגע הוא עומדעל 20 העונה וסה"כ 941 שערים בקריירה. בקצב הזה הוא יגיע למספר הדמיוני 1000 שערים כבר בעוד שתי עונות ותסמכו עליו שהוא יהיה איתנו גם בגיל 41.

מי שמוליך את טבלת הכובשים הוא רובסון מפסיינדו עם 21 שערים.עם 19 שערים נמצאים רפאל סוביס וקרליטוס טבז שמתמודדים גם על האליפות ואלקס דיאס ובורג'ס שכבר סיימו למעשה את העונה.

בכל מקרה מומלץ להמשיך לעקוב, כי כרגיל בברזילראו, הליגה שלאלופת העולם, שום דבר לא גמור עד לרגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully