וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן העגלות בבית"ר

עודד זרגרי

21.11.2005 / 6:58

פרננדז חזר לצרפת לסידורים אחרונים, לא לפני שהבטיח את בואו של מאמן הכושר שלו בפ.ס.ז', ואלוף העולם בקיקבוקס לשעבר

הג'נרל מנג'ר החדש, לואיס פרננדז, המריא אתמול למולדתו צרפת כדי לערוך סידורים אחרונים לפני שהוא חוזר לישראל לתקופה ממושכת.

בסביבתו של המאמן הצרפתי אומרים כי הבלם הוותיק מרסל דסאיי וראי הברזילאי אמורים להגיע בזמן הקרוב כדי להתרשם מבית"ר, אך כרגע לא ידוע מתי יגיעו.

מי שבטוח ייצטרף לקבוצה הוא אריק בלונדל, שאמור לתפקד כמאמן כושר תחת פרננדז. בשיחות פרטיות ביקר השבוע פרננדז את העובדה שלבית"ר אין מאמן כושר במשרה מלאה, וארקדי גיידמק אישר את מינויו של בלונדל, שעבד עם פרננדז בפאריס סן-ז'רמן.

בלונדל צפוי להגיע לארץ כבר בשבוע הבא, ולחבור לטון קאנן וגיא עזורי בצוות המקצועי. מאמן בית"ר, טון קאנן, ערך אתמול אסיפה ארוכה עם שחקני הקבוצה, בעקבות ההפסד להפועל פתח תקוה.

קאנן לא אהב את המשחק של הקבוצה ואמר לשחקנים: "פתח תקוה היתה טובה יותר מאיתנו, נתנו להם מרווח רב ולכן הם הצליחו לפתח את המשחק שלהם. לא לחצתם אותם כמו שצריך".

לאחר הדברים הכללים, פנה קאנן לשחקנים באופן אישי. את מירב הביקורת ספגו מאור מליקסון ומזואה אנסומבו. "לא שיחקת טוב", ירה המאמן לכיוון הקשר הקונגלוזי, "איבדת המון כדורים וחשפת אותנו למתפרצות". במליקסון גער ההולנדי: "גם אתה איבדת הרבה כדורים. משחק ההתקפה שלנו לא שטף". במקביל, שיבח קאנן את השוער איציק קורנפיין והבלם תומר בן יוסף.

שחקן העבר של בית"ר ונבחרת ישראל, אבי כהן, הוא זה שנחשד בתקיפה של נער במהלך משחק כדורגל בשבוע שעבר. אתמול הותיר בית המשפט בירושלים לפרסם את שמו של כהן, שבילה את סוף השבוע במעצר. אתמול שוחרר כהן למעצר בית עד תום החקירה, שבסיומה יוחלט האם יוגש נגדו כתב אישום.

גיא עזורי נרשם במהלך השבוע האחרון במכון וינגייט לקורס מאמנים שייפתח ביום שישי הקרוב. עזורי יעבור קורס בן ארבעה חודשים שיקנה לו תעודת אימון עד ליגה א'.

כדי להדריך קבוצה בליגת העל, יעבור לאחר מכן עזורי קורס של שנה שלמה, שבסיומו יוכל להדריך כל קבוצה שיחפוץ.

שומר ראש בשם בלונדל

אריק בלונדל, היה "המתאם הספורטיבי" של לואיס פרננדז בפריס סן ז'רמן ואספניול. אולם לפי כתבים צרפתים בלונדל היה שומר הראש של פרננדז ושחקני פריס סן ז'רמן. בלונדל, אלוף צרפת והעולם בקיקבוקסינג בשנות התשעים, הוא, לפי כתבים צרפתים, אחד מהחברים הקרובים ביותר של מאמנה החדש של בית"ר ירושלים.

כחלק מתפקידו ערך בלונדל את אימוני הכושר של הקבוצה והשתלמויות על ההיבטים הספורטיווים, תזונה, שינה וכו'. במארס 2003, מספר חודשים לפני שעזב את פריס סן ז'רמן, הותקף רונאלדיניו על ידי אוהדי הקבוצה אחרי משחק הקבוצה נגד טרואה. בלונדל היה באזור להציל אותו מצרה רצינית יחד עם גבריאל היינצה, בלם הקבוצה ושחקן מנצ'סטר יונייטד כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully