וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ' מגיע לארץ

יניב קובביץ'

21.11.2005 / 6:52

הבעלים של צ'לסי צפוי לנחות היום בארץ על מנת להמשיך ולבחון רכישת מניות בהפועל ת"א. האוהדים מזהירים ממחנאות אם סיני יגיע

הנהלת הפועל תל אביב מנסה להתרחק כמה שיותר מכל מה שקשור לרכישה אפשרית של הקבוצה על ידי לב לבייב. בהנהלת הקבוצה טוענים כי בעניין מטפל אך ורק הבעלים, סמי סגול, אבל אם או בלי קשר, צפוי המיליארדר רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי האנגלית, לנחות היום בארץ לביקור עסקי.

אברמוביץ', שכבר ביקר בעבר במתחם האימונים של הפועל תל אביב, הוזכר כמי שיעמוד מאחורי לייב לבייב, אם וכאשר יחליט לרכוש את הקבוצה.

סאגת משה סיני מסרבת לרדת מהפרק. סיני, שעדיין לא מונה למאמן הפועל תל אביב, הוא שיחת היום אצל האוהדים. לאחר שבמשחק האחרון של הקבוצה באיצטדיון רמת גן התפתחה תגרה בין תומכיו של סמל העבר לאלו שלא מוכנים לראות אותו שוב בבלומפיד, אתמול קיבלו כמה אוהדים שיחות טלפון כדי שיעבירו מסר למתנגדים שהעניין עוד רחוק מסיום. אחד האוהדים, שסירב להזדהות, אמר: "כולם חושבים שמדובר בסתם עניין. מה שהתחיל במכות ביום שבת לא נעצר בבלומפילד. נוצרו פה מחנות שאם מישהו לא יעשה משהו בנידון אף אחד לא יודע איפה זה ייעצר".

אבי כנפו, שקיבל הודעה על שחרורו מהפועל תל אביב, עדיין לא מצא קבוצה ונראה כי בימים הקרובים הוא יוזמן לשיחה נוספת עם נציגי המועדון. בהפועל מאמינים שכנפו יישאר בסופו של דבר בקבוצה וייתכן שגם יבואו לקראתו בהצעה לשיפור חוזהו, אולם משכורתו לא אמורה להשתדרג באופן משמעותי.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully