וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: ערב של הפתעות

20.11.2005 / 15:35

ניצחון לקפיטאלס 1:5 על הקנדיינס. במונטריאול, סט. לואיס הדהימה בדטרויט בניצחון 2:3. ניצחון 14 ללוס אנג'לס

ערב גדול של הפתעות ב-NHL. נצא לדרך.

מונטריאול - וושינגטון 6:3

43 עצירות בערב משובח של אולאף קולזיג היקנו לקפיטאלס ניצחון בקנדה. בראיין סאת'רבי כבש שני שערים, והקנדיינס כשלו בניסיון לקצור ניצחון 14 העונה.


דטרויט - סט. לואיס 3:2

השוקר של המחזור, כשהבלוז קוצרים ניצחון רביעי העונה דווקא על הרד ווינגס. זה היה ה-W השני ברציפות שלהם. ג'מאל מאיירס, דאג סילינג'ר ומייק וייט כבשו לבלוז המפתיעים. מייקל סמואלסון הבקיע לדטרויט וברנדן שנאהאן רק צימק בסיום. 33 עצירות של קרטיס סנפורד.


טורונטו - אטלנטה 1:5

המייפל ליפס עצרו את הקבוצה שעד לאחרונה היתה הכי חמה בליגה. ניצחון רביעי רצוף העונה של טורונטו, הרצף הגדול ביותר שלהם עד כה. אלכסיי פוניקארובסקי עם צמד, לפניו הבקיעו אלכסנדר סטין, בראיין מקאבי וניק אנטרופוב.


ניו יורק ריינג'רס - קרוליינה 3:4

שער ושלושה אסיסטים של מייקל נילנדר הכריעו את ההוריקנס. יארומיר יאגר לא טמן, כמובן, את ידו בצלחת, עם שלושה אסיסטים משלו. ההוריקנס רק צימקו בשליש השלישי עם שערים של ניקלאס נורדגרן וג'אסטין וויליאמס.


בוסטון - בפאלו 3:2

שער של הנריק טאלינדר פחות מחמש דקות לסיום הכניע את הברוינס בביתם. קודם הצליחה בוסטון להגיב לשערים של אלכס קוטאליק ודניאל ברייר עם שערי שיוויון זמניים של ג'ו ת'ורנטון ופי ג'יי אקסלסון.


אוטאווה - ניו ג'רזי 4:5

מייק פישר הבקיע פעמיים וכריס ניל עזר לו עם שער ואסיסט כדי להכניע את השדים. ריי אמרי, שוער המשנה, עם 25 עצירות לאוטאווה.


פיטסבורג - פילדלפיה 6:3

בפעם שעברה שמטו הפליירס יתרון כדי להקנות ליריבה מפנסילבניה ניצחון. הפעם הם שברו שיוויון בשליש השלישי עם שלושה שערים, של ג'ף קרטר, מייקל הנדזוס ומייק קנובל, ושמרו על היתרון. שני שערים ואסיסט לסיימון גאנייה, שני אסיסטים לטבח הראשי, פיטר פורסברג.

הקינגס משחקים כמו מלכים

לוס אנג'לס - קולורדו 3:4

פאבול דמיטרה הגיע למשחק, ועוד איך הגיע. משחק ענק של דמיטרה עם שלוש שערים, הראשון בחסר שחקן, השני כדי להעלות ל-2:3 והשלישי שער ניצחון בפאוור פליי, שלוש דקות וחצי לסיום. לוס אנג'לס עם 14 נצחונות העונה, לא מעט גם בזכות 34 עצירות של מת'יו גארון. שעריים לפול טרג'ן בקולורדו.


פלורידה - ניו יורק איילנדרס 5:3

הפסד 11 ברציפות לפלורידה, שמחפשת מקלט ולא מוצאת. האיילנדרס לא השאירו למארחים סיכוי, כשהבקיעו חמישייה אחרי פיגור 1:0. שון בייטס כבש שניים מהשערים. גארי רוברטס ואולי יוקינן רק צימקו בסיום.


מינסוטה - נאשוויל 2:4

בראיין רולסטון עם שער ואסיסט, פיליפ קובה עם שני אסיסטים, והפרדאטורס מנוצחים במינסוטה.


אדמונטון - שיקאגו 4:3

קייל קאלדר עם שני שערים ושער שישי בחמישה משחקים של מארק בל היקנו לבלקהוקס ניצחון בחוץ. קרייג אנדרסון החליף את ניקולאי חביבולין בשער שיקאגו ולא איכזב, עם 33 עצירות.


סן חוזה - פיניקס 3:3 (1:2 לקויויטיז בפנדלים)

ניצחון ראשון בפנדלים לחבר'ה של ויין גרצקי. ג'ף סנדרסון הבקיע פנדל מכריע, אחרי שפיניקס דאגה לשמוט יתרון בן שני שערים בשליש השלישי. 40 עצירות לקרטיס ג'וזף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully