וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר על נלבנדיאן: "זה הגיע לו"

20.11.2005 / 17:42

רוז'ה פדרר פירגן לדויד נלבנדיאן על הניצחון הגדול בגמר גביע המאסטרס, שמנע ממנו לשבור עוד כמה שיאים בקריירה

אחרי פרישתם של כמה מהטניסאים הגדולים בצמרת העולמית מטורניר גביע המאסטרס, צפו לרוז'ה פדרר טורניר קליל, שיסתיים בהנפת הגביע בפעם השלישית ברציפות ומאזן שנתי של 3-82, שהושג בעבר רק על ידי ג'ון מקנרו האגדי. כולם ידעו שהיריב ה"שנוא" ביותר על פדרר הוא דויד נלבנדיאן, אם מסתכלים על היסטורית המפגשים של השניים. בכל זאת, לא הרבה חשבו שאותו נלבנדיאן, שבכלל הגיע לטורניר כמחליף שני, יוכל לסכן את פדרר ולהרוס לו את השנה בטורניר האחרון והרווחי ביותר מבחינה כלכלית.

נלבנדיאן חשב אחרת. כבר במשחק בין השניים שפתח את הבתים בטורניר, הוא היה במרחק נגיעה מניצחון על פדרר וכל הדיבורים של השוייצרי על כך שהוא רק ישתפר במשך הטורניר, לו עזרו לו בגמר בן חמש המערכות, למרות שניצח בשתיים הראשונות. נלבנדיאן היה זה שניצח בסופו של דבר 6:7 במערכה החמישית והמכרעת, רשם תואר ראשון בטורניר גדול בקריירה, תואר רביעי בלבד בסך הכל וצ'ק שמו של 1.4 מיליון דולר שהגיע בתוספת מכונית מרצדס חדשה. אם זה לא מספיק, נלבנדיאן יכול להתגאות במאזן חיובי של 4-6 מול פדרר והוא גם יטפס מהמקום ה-12 לשישי בדירוג של סוף העונה.

רוז'ה פדרר אמר בסיום: "אני רוצה לברך את דויד, שהצליח לחזור מפיגור של שתי מערכות והפסד בשני שוברי שוויון. הוא הצליח לנצח אותי וזה לגמרי הגיע לו". פדרר הוסיף: "זו הייתה שנה נפלאה. לצערי, לא הצלחתי לסיים אותה כמו שרציתי, אבל השנה הזו תחקק בזכרוני. אני שמח וגאה שהצלחתי לחזור לטורניר הזה אחרי הפציעה".

דויד נלבנדיאן סיכם: "אני רוצה לברך את רוז'ה. זה היה משחק מדהים". הארגנטינאי פנה לשוויצרי בן גילו והוסיף: "רוז'ה, אל תדאג. אתה תזכה בעוד המון טורנירים, אז תן לי לשמור על התואר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully