וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה ולואיס עושים את זה

20.11.2005 / 23:50

לוקה טוני כבש צמד בניצחון פיורנטינה 1:3 על מילאן, שהצמיד אותה ליריבתה לצמרת. פיגו כבש שער בכורה ב-0:2 של אינטר על פארמה

אחרי תצוגת התכלית של יובנטוס ברומא במוצ"ש (1:4), שיחקה היום (ראשון) מילאן בפיורנטינה בניסיון לשמור על הפער בפסגה. זה לא הלך לה, והיא ירדה מנוצחת 3:1 לא מעט בגלל צמד של הלהיט החדש בפירנצה, לוקה טוני, שכבש פעמיים. מילאן רחוקה עכשיו 8 נקודות מהמוליכה יובנטוס, ונעצרה על רצף של שמונה ניצחונות. אינטר רחוקה 10 מיובנטוס ונהנתה משער בכורה של לואיס פיגו ב-0:2 על פארמה. סמפדוריה חזרה לנצח בבית - 0:2 על לאציו.

פיורנטינה - מילאן 1:3

הכסא המתנדנד-מתייצב של קרלו אנצ'לוטי עבר היום עוד טלטלה אחרי המכה מול הקבוצה המוכשרת מפירנצה.

לוקה טוני כבש את הראשון לויולה כבר בדקה העשירית, כשנגח לרשת כדור חופשי שהגביה פסקל. הסקורר השני של הסקואדרה אזורה, אלברטו ג'ילארדינו, מצא את השיוויון בבעיטה מקרוב אחרי עבודת הכנה של סרג'יניו באגף (25). 40 שניות מפתיחת המחצית השניה היה זה שוב פסקל, שהפעם מצא את החלוץ הדני מרטין יורגנסן שקבע 1:2 לפיורנטינה. טוני השלים צמד בדקה ה-85.

אינטר - פארמה 0:2

פארמה החזיקה מעמד קצת יותר ממחצית, עד שנכנעה וחזרה לאזור הקו האדום. לואיס פיגו ניצל מסירת עומק נהדרת של חואן סבסטיאן ורון בדקה ה-68, כדי לכבוש שער אופייני שהפך לראשון שלו באינטר. אחר כך הוחלף פיגו באסטבן קמביאסו, שהקשית מ-20 מטר מעל לוקה בוצ'י, שוערה המסכן של פארמה, כדי לסגור עניין בדקה ה-81. אינטר חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים ושמרה על פער של 10 מהמוליכה יובנטוס ו-2 מהיריבה העירונית מילאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאר המשחקים

סמפדוריה - לאציו 0:2

מאז הניצחון על מילאן במחזור השלישי סמפה לא ניצחה בבית. גם הפעם זה היה נראה כמו עוד משחק ללא ניצחון, אבל בליץ של דקותיים של איימו דיאנה (72) ופרנצ'סקו פלאצ'י (74) סגר עניין.

ליבורנו - אמפולי 0:2

סטפאנו מורונה כבש את השער בדקה ה-31, כריסטיאנו לוקארלי סגר עניין שתי דקות לסיום, וסינדרלה כבר עם 21 נקודות, רק 12 פחות מהאלופה בהתהוות, יובנטוס.

טרביזו - פאלרמו 2:2

פאלרמו תשחק ביום חמישי בגביע אופ"א, אבל לפי התוצאות שלה בינתיים אין לה מה להתרגל למשחקים פעמיים בשבוע. טרביזו מהתחתית עלתה ליתרון כפול כבר בדקה ה-6 מצמד מהיר של רג'ילנדו, אבל מיקלה פרי (27) ופרנקו בריאנזה (69) דאגו לשיוויון.

רג'ינה - קליארי 1:3

קליארי נותרה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד במשחק על 6 נקודות. ניקולה אמורוסו הותיק כבש גבר בדקה ה-2, לפני שפרנצ'סקו קוזה הכפיל את היתרון למארחת בפנדל 7 דקות להפסקה. קליארי, שחלמה בשבוע שעבר על חזרה של ג'יאנפרנקו זולה, עוד צימקה משער של נלסון אביון (67), אבל קרלוס פארדס סגר עניין (80).

לצ'ה - סיינה 0:3

ניצחון חשוב ללצ'ה, שאולי יתחיל תקופה של בריחה מהתחתית. מירקו ווצ'יניץ' כבש כבר בדקה ה-16, לפני צמד שערים מאוחרים של אקסל קונאן וג'וזפה קוזלינו.

קייבו - אסקולי 1:1

סרג'יו פלסייר למארחת (14), ג'יאנלוקה קומוטו לאורחת (43).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully