וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד הציל את ווסטהאם בתוספת הזמן

20.11.2005 / 20:00

טוטנהאם הובילה 0:1 בדרבי הלונדוני, אבל אנטון פרדיננד הישווה לווסטהאם בתוספת הזמן. 90 דקות לבניון. מידלסבורו - פולהאם 2:3

יוסי בניון עשה היום היכרות עם איצטדיונה של טוטנהאם, ה"וויט הארט ליין" ועם דרבי לונדוני נוסף, הפעם מול טוטנהאם. הפטישים קיוו לניצחון שני ברציפות שיקפיץ אותם לכיוון הצמרת, אבל שמחו צאוד מהתיקו 1:1 שהושג בזכות שער של אנטון פרדיננד, שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק.

זה היה משחקו הראשון של בניון מול טוטנהאם ומשחקו הראשון של החלוץ בן ה-39, טדי שרינגהאם, מול קבוצתו לשעבר. יוסי בניון וגם אדגר דוידס מהצד השני חיממו את השוערים בבעיטות מרחוק בדקות הפתיחה. ארבע דקות מאוחר יותר, היה זה אחמד חוסאם מידו, שקיבל בישול מעולה ממייקל דווסון ונגח מקרוב פנימה. הפטישים חיכו עד להתקפה האחרונה באמת במשחק, כשכדור קרן הגיע היישר לראשו של אנטון פרדיננד, האח של..., שכבש את שערו הראשון בקריירה בפרמיירליג.

הנקודה התחלה בין שתי הלונדוניות, טוטנהאם עלתה למקום השישי בטבלה ואילו ווסטהאם עלתה למקום השמיני.

מידלסבורו - פולהאם 2:3

הפסד כואב לשחורים של לונדון, שהוליכו פעמיים וראו איך הקבוצה הביתית מצליחה לנצח בזכות שער שיוויון מעורר מחלוקת של יעקובו ושער ניצחון דרמטי של האסלביינק. קולינס ג'ון כבש ראשון לפולהאם כבר בדקה ה-9 והיתרון, שיכול היה להיות מוכפל אם הבעיטה של בראיין מקברייד היתה נכנסת במקום לפגוע בקורה, החזיק מעמד עד הדקה ה-65. ג'יימס מוריסון הישווה באותה דקה וסימן על סיומת אדירה למשחק הזה.

פאפה בובה דיופ נגח יתרון נוסף לאורחים בדקה ה-70, אבל איגביני יעקובו הישווה כעבור 7 דקות מנבדל, לאחר שבעיטה של האסלביינק פגעה בו, שינתה כיוון ונכנסה פנימה. המחאות של שחקני פולהאם לא עזרו והקבוצה, שהיתה טובה יותר מבורו, איבדה את הרסן וגם את המשחק. ג'ימי פלויד האסלביינק רק סגר עניין בדקה ה-84 וסידר עוד 3 נקודות לקבוצת הצמרת של סטיב מקלארן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully