וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל לעשירים בלבד

20.11.2005 / 15:52

מעל 40 אלף כרטיסים למונדיאל הוחזרו בגלל מחירם הגבוה. מלך בחריין מאוכזב מאי ההעפלה למונדיאל, אבל החליט לצ'פר את השחקנים

בעוד כשבעה חודשים יתחיל בגרמניה ארוע הספורט הגדול בתבל, אבל לא בטוח שכל מי שירצה יוכל להיות שם - ולאו דווקא בגלל כמות הכרטיסים.

הועדה המארגנת של הגביע העולמי בגרמניה אישרה כי התשלום על 40,665 כרטיסים שהוזמנו לקראת הארוע טרם הגיע. "מדובר רק בחמישה אחוזים מסך של 800,000 כרטיסים", הסביר סגן נשיא הועדה, הורסט שמידט, ואמר את מה שכולם יודעים: "יתכן כי כמה אנשים לא שיערו שהמחיר יהיה יקר כל כך".

רכישה של כחמישה כרטיסים יכולה לעלות כ-1000 יורו (כ-5500 שקלים) - בהחלט לא סכום שווה לכל נפש. כמעט 3 מיליון כרטיסים למונדיאל בגרמניה הוצאו למכירה, כשהמחיר לכרטיס נע בין 35 ל-600 יורו.

פיצוי כיד המלך

"היינו ראויים לעלות למונדיאל, אבל הודחנו בגלל מחלוקת טכנית". כך אמר מלך בחריין חמאד, לאחר הפסד נבחרתו לטרינידד טובאגו 0:1 במשחק הגומלין של שלב ההצלבה ברביעי האחרון.

בבחריין, שסיימה בתיקו 1:1 בטרינידד טובגו במשחק הראשון, התאכזבו מאוד מההפסד הביתי, שמנע הסטוריה. "אסור שהאכזבה הזו תשפיע על המוראל, אלא תגביר את המוטיבציה לעשות יותר בתחרויות עתידיות", אמר המלך.

למרות ההדחה הכואבת, שחקני בחריין יקבלו צ'ופר קטן שאולי ינחם אותם - המלך החליט להעניק לכל שחקן וילה ו-20 אלף דינרים בחריינים (כ 53 אלף דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully