וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופיל 24

שגיא ניר

20.11.2005 / 15:00

פדרר סבל מפציעה אך נלחם, לפני שנוצח 6:7, 6:7, 6:2, 6:1, 7:6 על ידי דוד נלבנדיאן בגמר המאסטרס. סיים רצף של 24 ניצחונות בגמרים

דוד נלבנדיאן הארגנטיני זכה היום (ראשון) בגביע המאסטרס בשנגחאי לאחר ניצחון בחמש מערכות על רוז'ה פדרר השוויצרי, 7:6, 7:6, 2:6, 1:6, 6:7. פדרר, שסבל מפציעה במהלך המשחק, היה כבר במרחק משחקון אחד מניצחון הירואי.

פדרר, שניצחון שלו היה הופך אותו לטניסאי השני בהיסטוריה שזוכה שלוש פעמים ברציפות בתואר המאסטרס (קדם לו הצ'כי האגדי איוון לנדל, שעשה את זה בין השנים 1985-1987), איבד יתרון של שתי מערכות בגלל פציעה, ונחל הפסד ראשון בגמר אחרי 24 גמרים רצופים בהם ניצח.

פדרר עבד קשה מאוד בשתי המערכות הראשונות מול יריבו הותיק. שבירה שלו במערכה הראשונה קדמה לשבירה נגדית של נלבנדיאן, בדרך לשובר שיוויון אותו ניצח פדרר 4:7. גם המערכה השניה הגיעה לשובר שיוויון, שכלל מספר הובלות של הארגנטיני, עד שנכנע 13:11.

נלבנדיאן, ביום נחוש, ניצל פציעה של השוויצרי כדי לשבור פעמיים בדרך ל-2:6 במערכה השלישית. פדרר, שלפני המאסטרס לא שיחק כשישה שבועות בגלל פציעה בקרסול, עצר את המשחק כדי לקבל טיפול, והארגנטיני דילג מעליו עם 1:6 במערכה הרביעית.

כאן כבר היה ברור לכולם שהסיפור גמור, ופדרר זכה לתשואות מהקהל בכל נקודה אותה הצליח להשיג. אבל למרות 0:3 של נלבנדיאן במערכה המכרעת, חזר פדרר משום מקום, ושבר שלוש פעמים עד 5:6 לזכותו. דווקא כשפדרר הגיש לזכיה במשחק, שבר אותו נלבנדיאן וקבע שובר שיוויון שלישי במשחק, בדרך לניצחון 3:7 בשובר השיויון וזכיה בתואר המשמעותי הראשון בקריירה שלו, והשני העונה, אחרי הגביע שהביא מטורניר מינכן מוקדם יותר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully