וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: קורינתיאנס מול אינטנציונאל במשחק העונה

עמיאל רז

20.11.2005 / 11:04

ה"פקמבו בטבורה" בסאו פאולו יארח התמודדות (20:00, ESPN), שתכריע את האליפות, כשניצחון של קורינתיאנס יקרב אותה לתואר

דמיינו לעצמכם עונה של 42 משחקים, 126 נקודות בקופה ובסופו של דבר הכל מוכרע במשחק אחד ענק. זה מה שיקרה היום באיצטדיון הפקמבו בטבורה של סאו פאולו, כשקורינתיאנס המוליכה, עם 77 נקודות, תפגוש את סגניתה אינטרנאציונל, שרחוקה ממנה 3 נקודות בלבד, שלושה משחקים לסיום העונה.

180 מיליון ברזילאים ועוד עשרות מיליונים בעולם (גם אנחנו נוכל לצפות ב-19:55 ב-ESPN), יחזו במשחק, ובברזיל מקווים שמשחק העונה יאפיל במעט על שנה שתיזכר בעיקר בשל שערוריית מכירת המשחקים שהתפוצצה לפני שלושה חודשים.

זקני ברזיל לא מפסיקים לדבר על דצמבר 1976, לפני כמעט 29 שנים. אז נפגשו שתי הקבוצות למשחק מכריע בפורטו אלגרה שבסיומו היו אלה שחקני אינטר, בראשותו של פלקאו האגדי, שחגגו אליפות שנייה ברציפות. מאז זכתה אינטר רק באליפות אחת (1979) והיום אומר כוכבה הצעיר רפאל סוביס: "זהו משחק החיים שלנו. אנחנו עולים למגרש כשרק מטרה אחת בראשנו - אליפות".

את אינטר תלווה למגרש שיירה של עשרות אוטובוסים מלאים באוהדים שימוקמו בבידוד מוחלט מעשרות אלפי אוהדי הטימאו שיצבעו את המגרש בשחור לבן. אינטר תחסר מאוד את מגינה השמאלי המצויין ג'ורג' ואגנר שפצוע ברגלו השמאלית. לעומת זאת בקבוצה בונים על צמד החלוצים פרננדאו וסוביס, שכבשו יחד כבר 31 שערים העונה, שהם אלה שיכריעו את המשחק לטובתם. רק ניצחון ישאיר לאורחים סיכוי מעשי לזכות באליפות ולכן הקבוצה עבדה כל השבוע על שיפור משחק הלחץ במרכז המגרש ועל יציאה מהירה להתקפות מתפרצות.

בקורינתיאנס, ששפכה מיליוני דולרים על רכש בפתיחת העונה, מדברים רק על דבר אחד: האם קרליטוס טבז יחזור להרכב, אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה בשל משחק הנבחרת ופגיעה שהוא סוחב בקרסול. מאמנה של הקבוצה, אנטוניו לופז, העדיף שלא לפרסם את ההרכב, אבל כנראה שהפנומן הארגנטינאי, שכבש כבר 18 שערים העונה, יעלה לצידו של נילמאר בחוד ההתקפה. באגפים ישחקו גוסטאבו נרי הוותיק והילד הסופר מוכשר אדוארדו רטיניו שכבר בגיל 19 קנה מקום של קבע בהרכבה של הטימאו. בקישור האחורי יהיו אלה מטוס ואלוף אירופה לשעבר, קרלוס אלברטו, שינסו לעצור את התקפתה של אינטר, שתנסה ללחוץ כבר מהפתיחה.

שחקני קורינתיאנס, שהפסידו השבוע לסאו קאטניו, הבטיחו לאוהדים שהם יתנו הכול על המגרש כדי לנצח ולחגוג כבר הערב אליפות מול אצטדיון מלא. לנו, בכל מקרה, צפוי משחק מרתק ובסיומו אולי נדע האם נקבעה זהות האלופה בליגה הכול כך ארוכה ואיכותית הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully