וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדיניו שחקן פנומנלי"

20.11.2005 / 8:11

פרנק רייקארד אומר את מה שכולם יודעים על התותח הברזילאי שלו. לושמבורגו לא ממהר להניף דגל לבן: "יש עוד הרבה משחקים"

"מה שרונאלדיניו עשה במחצית השנייה הוא קסם עבור כל עין שרואה. אני לא מצליח להבין בעצמי את כל המהלכים שלו. הטכניקה, השליטה, הנעת הכדור - הוא פשוט שחקן מדהים, פנומנלי".

כך אמר פרנק רייקארד לאחר הניצחון האדיר של ברצלונה ב"סנטיאגו בירנבאו" על ריאל מדריד, 0:3. כשנשאל מאמן בארסה על החשיבות של המשחק בנדבכי ההיסטוריה של ברצלונה, השיב: "אני לא מתעסק בהיסטוריה. ניצחנו את המשחק הזה, יש לנו עוד הרבה מחזורים לפנינו". הוא היה אדיב עם ריאל והחמיא, לא בטוח שלצורך: "הם נלחמו לאורך כל המשחק, אבל עם היתרון היה לנו יותר קל לשחק ולנצח". רייקארד הוא המאמן הראשון של ברצלונה שמנצח פעמיים בבירנביאו (1:2 לפני שנתיים). עד כה הצליח כל מאמן שניצח שם לעשות זאת רק פעם אחת.

ואנדרליי לושמבורגו, מאמן ריאל מדריד, לא יכול היה (וגם לא רצה) להתעלם מהיכולת של רונאלדיניו ואטו: "לברצלונה יש כרגע מספר שחקנים המצויים בכושר שיא. הם ניצחו בהגינות, ביושר ובצדק. אנחנו תמיד משחקים כדי לנצח, אבל ידענו שיהיה קשה מאוד. בסופו של דבר, רונאלדיניו עשה את ההבדל בין הצדדים".

האם הוא עדיין משוכנע שריאל יכולה לעשות את זה? "כן", משיב המאמן הברזילאי, "הכל יכול לקרות. יש הרבה מחזורים לליגה, ואנחנו לעולם לא מרימים ידיים עד שהכל סגור".

ה"סאנדיי טיימס" הבריטי שיבח את רונאלדיניו על רקע החולשה של שחקני ריאל: "בקהאם? מסירה אחת טובה, אולי שתיים. רוביניו? כדור רוחב אחד שלא נוצל על ידי רונאלדו. רונאלדיניו? כל מהלך פשוט מבריק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully