וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו בכל זאת חוזר לחיפה

19.11.2005 / 12:59

הקשר עבר מבחן כשירות, וישחק הערב (20:50, 10) מול קבוצתו לשעבר. קלינגר על ברקוביץ', שנותר מחוץ לסגל: "אין טעם לתת לו לשחק"

הקשר הקרואטי, ג'ובאני רוסו, יפתח הערב (ראשון) בהרכב מכבי תל אביב במשחק החוץ בקרית אליעזר מול מכבי חיפה. רוסו, שנפצע אמש במהלך תיקול באימון עם איל ברקוביץ' שלא ישחק הערב, ערך הבוקר מבחן כשירות בו נקבע כי יוכל לשחק.

רוסו צפוי לפתוח בהרכב, כאשר איל ברקוביץ', שערך שני אימונים מלאים בסוף השבוע, נותר מחוץ לסגל - לפחות על פי הסגל למשחק שפירסם אמש ניר קלינגר.

"אין טעם לתת לאיל לשחק" (איציק גניש ותומר לוי, הארץ)

האם שחקני מכבי ת"א סובלים ממכת פציעות או שמה מדובר במלחמה פסיכולוגית של המאמן ניר קלינגר? לאחר הפציעות של איל ברקוביץ' וז'וז'ה דוארטה, הגיע אתמול תורו של ג'ובאני רוסו, שנפצע בתיקול עם ברקוביץ' וסובל ממתיחה חזקה במפשעה. היום בשעה 9:00 בבוקר יקיים השחקן בדיקת אולטרא-סאונד, שתבהיר האם הוא כשיר או שהוא סובל מקרע בשריר, שעלול להשביתו לתקופה ארוכה. לדברי שחקנים בקבוצה, לאחר הפציעה סינן רוסו כי "לא נראה שאוכל לשחק".

מהצד השני, איל ברקוביץ' הפתיע את כולם כשערך בשישי אימון מלא. הוא אמנם עדיין מתלונן על כאבים וברור כי לא יהיה כשיר לפתוח בהרכב, אבל למרות שלא נכלל ברשימת 20 השחקנים שפירסם אתמול קלינגר למשחק מול חיפה, לא מן הנמנע כי יצורף ברגע האחרון לסגל. קלינגר, בכל מקרה, שומר על הקו שלו מהימים האחרונים: "הכל קשקושים, נכון שהוא מת לשחק במשחק הזה, אבל הוא מודע למצבו, ולא ישחק. אין טעם לתת לו לשחק כדי שאחרי חמש דקות הוא ייפצע"

שחקן נוסף שאינו כשיר ב-100% למשחק, הוא ז'וזה דוארטה, שסובל ממתיחה, התאמן בסוף השבוע באופן חלקי, אבל מרגיש טוב יותר מיום ליום וצפוי לקחת חלק במשחק. "אנחנו לא מגיעים במצב אידיאלי בגלל פצועים", סיכם קלינגר את המצב בקבוצתו, "בכל מקרה ישחקו 11 שחקנים. אנחנו עדיין לא יודעים מהי חומרת הפציעה של רוסו ונדע במהלך היום".

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי סטרול, אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם, ג'ובאני רוסו (לירן כהן), בלסינג קאקו, תמיר כהן, אבי נמני, יוג'ין טריקה, ז'וז'ה דוארטה (אופיר חיים)

"זהו, נגמרו הדיבורים"

במכבי חיפה צפו אתמול בקלטות של מכבי תל אביב, כהכנה למשחק הערב בקרית אליעזר. על פי האימונים האחרונים צפויים שני חילופים בהרכבה של האלופה, כשרוברטו קולאוטי יעלה במקום שלומי ארבייטמן ואלון חרזי יחליף את קלימי סבן.

ארבייטמן, שהגיע בפגרה מהפועל פ"ת, אולי ייאבד את מקומו בהרכב, אולם בכל הנוגע למעמדו, אין לו מה לדאוג, ונראה כי חיפה רוצה להמשיך את ההתקשרות עמו, ובימים הקרובים יוגש לו חוזה חדש.

"זהו, נגמרו הדיבורים", אמר קולאוטי אמש בהתייחסו למשחק, "עכשיו צריך להראות על המגרש מה שאנחנו יודעים. אני אומר את זה לפני כל משחק ואני אומר את זה גם הפעם. עם כל הכבוד למכבי ת"א, שזה מועדון גדול ומפואר בארץ, המשחק הזה תלוי בנו. אם נשחק טוב, נמשיך את שרשרת הניצחונות".

היום תצא הקבוצה לארוחת צהריים משותפת, אליה אמור גם להגיע גם הנשיא, יעקב שחר, שבוודאי ידבר עם השחקנים על חשיבות המשחק.

ההערכה בחיפה היא שהאיצטדיון יהיה מלא, והקבוצה צפוייה לערוך מספר טקסים לפני המשחק, כשהמרכזי ביניהם יהיה לכבוד רוסו, שיקבל חולצה ממוסגרת. גם ניר דוידוביץ' (205 הופעות) ולאלון חרזי (ההופעה ה-400 במדי מכבי חיפה) צפויים לקבל גביעים. נציגים של ווסטהאם צפויים להיות באיצטדיון ולעקוב אחרי יניב קטן.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, רפאל אולארה, אדורם קייסי, חווייאר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג, יניב קטן, רוברטו קולאוטי

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully