וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס פירקה את רומא

19.11.2005 / 23:35

רומא אולי לא נבנתה ביום אחד, אבל התפרקה תוך 6 דקות ב-4:1 מול המכונה הבלתי עצירה של פביו קאפלו. אודינזה ניצחה את מסינה

במשחק הגדול השני של הערב, נפגשו רומא ויובנטוס למשחק מרתק באולימפיקו, בצל הסיכסוך בין מאמן יובה, פאביו קאפלו, לבין כוכב רומא, פרנצ'סקו טוטי, שכינה את מאמנו לשעבר כ"אדם לא ישר" ואף הבטיח ניצחון של רומא. למרות ההצהרות של טוטי, בפועל, הכוכב האיטלקי והג'יאלורוסי הבינוניים היו חסרי אונים אל מול האיכות של אלופת איטליה.

רומא - יובנטוס 4:1
פאבל נדבד, שרשם שבוע אישי גדול עם נבחרת צ'כיה שכלל העפלה היסטורית למונדיאל, העלה את יובה ליתרון ראשון עם השריקה למחצית, 0:1. ואז, 11 דקות בתוך המחצית השנייה, קיבלנו 6 דקות מטורפות עם 4 שערים. הכל התחיל בדקה ה-56 כשזלאטן איברהימוביץ' העלה את יובה ל-0:2 אחרי שקיבל כדור במחצית המגרש, הקפיץ בנגיעה אחת בעקב מעל קופור, וניער אותו בדרך למפגש אחד על אחד עם שוער רומא, מולו לא התבלבל, ושלח ירייה גבוה לפינה הקרובה.

כעבור 2 דקות הגיע ה-0:3 כשטרזגה הבקיע את השלישי של הגברת הזקנה בנגיחה, ואחרי 3 דקות נוספות הצרפתי השלים צמד עם דחיקה מקרוב אחרי בישול של זלאטן, וזה כבר 4:0 לביאנקונרי. דקה בלבד אחר כך יצאה רומא המיואשת למתפרצת, והשופט החליט שתוארם הכשיל את מונטלה ברחבה, מלרות שהחלוץ פשוט מעד בלי שום סיבה נראית לעין. וכדי להוסיף חטא על פשע, הבלם הצרפתי גם הורחק ורומא קיבלה פנדל, אותו הבקיע טוטי אחרי 3 דקות של עיכובים, 4:1.

דון פביו השתיק את טוטי ופתח פער, לפחות זמני, של 5 נקודות בפסגה על פני מילאן, שתתארח מחר בפירנצה למשחק קשה מול פיורנטינה. אינטר תפגוש פארמה.

אודינזה - מסינה 0:1
למרות משחק משמים, שער של הבלם פליפה בדקה ה-87 בנגיחה מכדור קרן, נתן לחניכיו של סרסה קוסמי ניצחון ואת המקום העשירי עם 17 נקודות. באמצע השבוע יש להם את פנאתינייקוס על הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully