וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניו זילנד ניצחה באנגליה

רועי פרידמן

19.11.2005 / 22:10

19:23 לאול בלאקס בטוויקנהאם. אוסטרליה קטעה רצף הפסדים, בדאבלין מול אירלנד. דרום אפריקה גברה על ווילס

ניו זילנד ניצחה במשחק קשה את אנגליה, בתוצאה של 19:23 בטוויקנהם. האול בלאקס שיחקו את רוב המחצית השנייה ב-14 שחקנים. אנגליה עלתה ליתרון מוקדם מטריי של מרטין קורי והמרה של צ'ארלי הודג'סון. טאנה אומאגה מקבל מסירה מדניאל קרטר ועושה טריי עם המרה של קרטר – 7:7. הודג'סון וקרטר עוד מבקיעים בעונשין, לפני שקרטר מבקיע עונשין נוסף וחותם את תוצאת המחצית – 10:13 ניו זילנד.

קווין מיאלאמו מוסיף טריי בפתיחת המחצית השנייה, עם המרה של קארטר, ואח"כ הודג'סון וקארטר מוסיפים עונשין לפני שהדרמה מתחילה. וודקוק מניו זילנד היה הראשון שספג כרטיס צהוב, בדקה ה-56, הודג'סון מוסיף עונשין בדקה 62, וניו זילנד נשארת בדקה ה-65 עם 13 שחקנים, אחרי שנא'אמיה טיאלאטה סופג צהוב. הודג'סון מוסיף עונשין - 19:23, ודקה 77 כריס מא'אסוי סופג צהוב. אנגליה מנסה להבקיע טריי נצחון, אבל ההגנה הניו זילנדית עומדת בפרץ.


ניו זילנד:

טרייס – טאנה אומאגה, קוון מיאלאמו
המרות – דניאל קארטר 2
עונשין – קארטר 3

אנגליה:

טריי – מרטין קורי
המרה – צ'ארלי הודג'סון
עונשין – הודג'סון 4

אירלנד - אוסטרליה 30:14

זוכרים את לנסדאון רואד? המגרש שבו אירחה אירלנד את מוקדמות המונדיאל האיר פנים לוואלאביז, שקטעו רצף של שבעה הפסדים. במחצית הראשונה לא היו יותר מדי ארועים, והמארחים יורדים ביתרון של 3:6 משתי בעיטות עונשין של רונאן או'גארה לעומת עונשין של מאט רוג'רס. רוג'רס משווה בתחילת המחצית לפני טריי ראשון במשחק, של דרו מיצ'ל האורח, עם המרה של רוג'רס. דייויד המפריז עוד מצמצם ל-13:9, לפני שכריס לת'אם מוסיף טריי לאורחים והמרה נוספת של רוג'רס. ג'ורג' סמית מאוסטרליה סופג צהוב, ועל אף הנחיתות המספרית, מיצ'ל מבקיע טריי נוסף עם המרה של רוג'רס - 9:27. מרקוס הורגאן מבקיע טריי לאירים, לפני שרוג'רס סוגר עניין בעונשין נוסף.

אוסטרליה:

טרייס – דרו מיצ'ל 2 , כריס לת'אם
המרות – מאט רוג'רס 3
עונשין – רוג'רס 3

אירלנד

טריי – מרקוס הורגאן
עונשין – רונאן או'גארה 2, דיויד המפריז

ווילס - דרום אפריקה 33:16

דרום אפריקה מנצחת באיצטדיון המילניום 16:33 אך מאבדת את הבועט העיקרי שלה, פרסי מונטגומרי שהורחק. מונטגומרי פותח את המשחק בעונשין מהיר, ובריאן הבאנה מוסיף טריי לבוקס, לפני שבסדרה של בעיטות עונשין סטפן ג'ונס מבקיע שנים לוולשים, ומונטגומרי אחד לדרום אפריקאים ותוצאת המחצית 6:11 לדרום אפריקה. טריי נוסף של הבאנה ועונשין נוסף של ג'ונס מביאים את את התוצאה ל-9:16 לפני ששתי הקבוצות נשארות ב-14 שחקנים. מונטגומרי סופג צהוב, ומיד אחריו כריס הורסמן הוולשי.

קונראד ג'אנטייס מוסיף טריי לאורחים עם המרה של מאייר בוסמן. מונטגומרי מוסיף עוד עונשין לפני שהוא סופג צהוב שני – ואדום. קרי סוויני מנצל את היתרון המספרי עם המרה של ג'ונס ל-16:26. הוולשים לחצו להשיג עוד נקודות, אך הן באו בצד השני. דני רוסו עם נטריי הרביעי של דרא"פ ומאייר מוסיף המרה וחותם את התוצאה.


דרום אפריקה

טרייס – בריאן הבאנה 2, קונראד ג'אנטייס, דני רוסו
המרות – מאייר בוסמן 2
עונשין – פרסי מונטגומרי 3

ווילס

טריי – קרי סוויני
המרה – סטפן ג'ונס
עונשין – ג'ונס 3


תוצאות נוספות ממשחקים בין לאומיים:

רומניה - קנדה 20:22
צרפת - טונגה 8:43
ארגנטינה איטליה 22:29

ניו זילנד תארח את אליפות העולם ב-2011

אליפות העולם בשנת 2011 תשוחק בניו זילנד. הניו זילנדים גברו על דרום אפריקה ויפן, שהתמודדו גם כן על אירוח המשחקים. האליפות ב-2007 תשוחק בצרפת.

* תודה מיוחדת לחולי הראגבי של פורום הראגבי של וואלה! על סיקור חי של המשחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully