וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר מול נלבנדיאן בגמר המאסטרס

19.11.2005 / 22:49

פדרר ניצח לראשונה בקריירה 0:6, 0:6 בחצי הגמר מול גאודיו. נלבנדיאן, שכמעט שגבר על השוויצרי בשלב הבתים, הכניע את דוידנקו

חוץ מזכייה בטורניר הרולאן גארוס, רוז'ה פדרר עשה כמעט הכל בסבב העולמי לגברים בטניס, אבל בחצי גמר גביע המאסטרס בשנחאי היום בצהריים (שבת) הוא שבר שיא נוסף כשניצח לראשונה בקריירה 0:6, 0:6. הקורבן התמים היה גאסטון גאודיו הארגנטינאי, שהצליח לעלות לחצי הגמר אחרי שהגיע לטורניר כמחליף, אבל לא הצליח לדגדג את הטניסאי הטוב בעולם.

הניצחון של פדרר על גאודיו היה ה-35 ברציפות של השוויצרי, והוא העלה את מאזנו העונה ל-3:81. זה היה המשחק הכי חד-צדדי בתולדות טורניר גביע המאסטרס. פדרר ניצח את המערכה הראשונה ב-27 דקות. במערכה השניה, גאודיו ההמום רשם 7 טעויות כפולות בהגשה ולא נתן תשובות למשחקוני ההגשה של יריבו, שגמר את הסיפור ב-50 דקות בלבד.

פדרר רחוק כעת ניצחון אחד מהשוואת שני שיאים נוספים של שלושה טניסאי עבר גדולים. האחד, זכייה שלישית ברציפות בגביע המאסטרס (איבן לנדל ואיליה נסטאסה). השני, מאזן שנתי של 3:82 (ג'ון מקנרו).

פדרר יתמודד במשחק הגמר מול דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, שניצח את ניקולאי דוידנקו הרוסי 0:6, 5:7. אחרי מערכה ראשונה משכנעת מאוד לטובתו של הארגנטינאי, דוידנקו נכנס למשחק, אבל זה הספיק לו רק כדי לדגדג את נלבנדיאן, שניצח 5:7 והשלים 0:2 במערכות.

נכון שכולם ציפו לגמר אחר לגמרי, אבל ההיסטוריה במפגשים בין נלבנדיאן לפדרר מבטיחה משחק מרתק ואיכותי. השניים סיפקו את הקרב המרתק ביותר בטורניר הנוכחי, כשפדרר ניצח בשלוש מערכות בשלב הבתים. נלבנדיאן מוביל במאזן בין השניים 4-5, אבל פדרר הוא זה שניצח בארבעת המשחקים האחרונים. השניים הם יריבים ותיקים בני אותו גיל, שהתמודדו לראשונה בפלאשינג מדו לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully