וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה, יוסי?

19.11.2005 / 19:00

יוסי אופיר נתן תקווה לאשדוד, אבל הפועל ת"א החזירה בשלישייה וניצחה 1:3. יוסי מזרחי: "בלי חיזוק גם המאמן הכי גדול לא יצליח"

מאז המחזור השלישי לא חגג יוסי מזרחי ניצחון ליגה. הערב(שבת), מול הפועל תל אביב שנאלצה לארח אותה באיצטדיון רמת גן בגלל שיזרוע הדשא בבלומפילד, נמשך הרצף השלילי של אשדוד, עם הפסד 3:1 ששלח את מזרחי לתרץ בסיום: "שיחקנו בלי דיקה-דיקה ובלי אלמושנינו וגם בלעדיהם ההגנה שלנו לא היתה טובה עד עכשיו. אני לא עושה חושבים, אני נשאר עד שיגידו לי אחרת".

זה דווקא התחיל טוב מבחינת האורחים, עם שער קליל של יוסי אופיר שניצח נמנום בהגנה האדומה (26). וואליד באדיר החזיר את הצבע לפנים של קשטן 2 דקות להפסקה, וחילוף של המאמן הלאומי הנכנס, ששלח אל הדשא את ברוך דגו במקום ביו אדפמי, הפך את הפועל להתקפית יותר. עומר פרץ, בנו של הסמל הצהוב ויקי, אחראי על השער השני של האדומים (55). גרשון בפנדל סגר עניין (86).

בשבוע הבא תצא הפועל ת"א לאורווה, בניסיון להתחיל סוף סוף רצף ניצחונות מול הפועל פ"ת. אשדוד תארח את כפר סבא לקרב תחתית לוהט. יוסי מזרחי אמר בסיום שהוא לא מתכוון להתפטר. גם אם הוא ואלישע לוי יגיעו למשחק, אחד מהם עלול לאבד את המשרה בסיומו.

מהלך המשחק

דקה 26: גול! קרן של דוד רביבו הגיעה ליוסי אופיר, שמצא עצמו פנוי וגילגל לרשת החשופה. 0:1 לאשדוד.

דקה 27: עומר פרץ בעט מ-20 מטרים, אך הכדור חלף מעל השער.

דקה 37: שי הולצמן ברח מההגנה ומצא עצמו מול אלימלך, אבל נתקל בשוער ללא תגובת השופט.

דקה 43: גול! אליניב ברדה נגח מ-16 מטרים לעברו של וואליד באדיר, שמצא עצמו חופשי מצד ימין ובעט מהאויר פנימה, 1:1.

דקה 45: דוד רביבו התפנה באגף שמאל וניסה להקשית מעל אלימלך, אבל הכדור עלה גבוה.

דקה 48: אסי דומב הגיע לכדור קרן ונגח בחוזקה, אבל הגנת אשדוד הרחיקה.

דקה 55: גול! עומר פרץ המשיך פנימה הגבהה נהדרת של ג'ון פנטסיל מאגף ימין. שער בכורה לבן של ויקי הצהוב במדי אדומים.

דקה 67: ברןך דגו הגביה משמאל, ואיליה יבוריאן שעלה לנגיחה התנגש בשוער אג'יי. הכדור הורחק.

דקה 73: עמנואל אביידה השתחרר ברחבה והגביה כדור לפליקס אובוקה החופשי, אבל הנגיחה החלשה של הניגרי נהדפה מהקו על ידי ג'ון פנטסיל.

דקה 86: גול! וואליד באדיר סיבסב את ההגנה של אשדוד עד שהוכשל. שמעון גרשון העט את הפנדל פנימה. 1:3 להפועל ת"א.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, ביו אדפמי (ברוך דגו, 46), שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, ג'ון פנטסיל, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, גיל ורמוט, עומר פרץ (זיטו אוגבונה, 72), אליניב ברדה (איליה יבוריאן, 64).

מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, קובי מוסא (פליקס אובוקה, 57), ארנסט אטצ'י, מאור זוהר, אדיר טובול, דוד רביבו, אושרי אלפסי (כפיר אודי, 71), יוסי אופיר, עמנואל אביידה, עידן שריקי (משה אוחיון, 57), שי הולצמן.

"מכבי חיפה סגרה פעם פער 15 מהפסגה" (ספורט 5)

דרור קשטן דיבר בסיום המשחק על ההגמוניה הירוקה בליגה: "בכדורגל כבר היו הרבה דברים, הכל אפשרי. אני זוכר עונה אחת שמכבי חיפה הדביקה פער של 15 נקודות עם שרף ובסופו של דבר גם זכתה באליפות. אין משחק קל, הקבוצות שוות ברמתן פחות או יותר. במשחק הזה העלנו את עצמנו לחלק העליון של הטבלה עם הפנים למעלה".

"בניגוד למשחק הקודם חזרנו מ-1:0", הוסיף המאמן המנצח, "לעשות 1:3 זה מצביע על נחישות, אופי וחוט שדרה חזק מאוד בקרב הקבוצה. במחצית השניה הכדורגל שלנו היה הרבה יותר שוטף, אנחנו יזמנו יותר וניצחנו בצדק".

באשדוד נראו לא מעט פרצופים מודאגים בסיום המשחק. הקבוצה הדרומית אמנם נמצאת שתי נקודות מעל הקו האדום, אבל ביכולת הנוכחית שלה הירידה לליגה הלאומית נראית קרובה מאוד. יוסי מזרחי אמר בסיום המשחק: "אין על המדפים שחקנים שאנחנו יכולים להביא, ומי שאנחנו רוצים לא מקבלים שחרור. ננסה לפתור הכל בנסיבות האלו. אנחנו צריכים להתחזק, בלי חיזוק גם המאמן הכי גדול לא יעשה שום דבר. אנחנו רוצים את דקל קינן כבר חודשיים אבל מקבלים תשובה שלילית, נמתין ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully