וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כאן, קאנן

19.11.2005 / 19:20

אחרי שפרננדז נחת בארץ והרגיז את מאמן בית"ר ירושלים, הפועל פ"ת עצרה אותו עם 0:1 בטדי משער של סלמי. ההולנדי אמר בסיום: "הילד הזה לא יבקיע עוד שער כזה שוב. היתה השפעה לדברים שקרו השבוע"

דווקא הפועל פתח מנעה מבית"ר ירושלים להשיג את הניצחון השישי בשבעה משחקים. אחרי עוד שבוע סוער, בו הגיע לואיס פרננדז לבית וגן, כמאמן הרביעי של הקבוצה השנה, נראה כי השחקנים בבית"ר התחילו להתעייף. פרננדז, שמעמדו החדש הצליח להרגיז גם את טון קאנן השליו, היה ביציע וראה משחק בינוני של קבוצתו. הוא גם שמע קריאות גנאי נגד עבאס סואן, שמועמד להצטרף לקבוצה. בשבוע הבא מצפה לבית"ר מבחן רציני מול בני יהודה, ועד אז אולי יהיו בקבוצה עוד שינויים. כשגיידמק בסביבה, אף פעם אי אפשר לדעת.

בהפועל פ"ת שאחרי עידן גברי לוי ורפי כהן כבר סופרים ניצחון שני ברציפות. רפי כהן נתן יום גדול, אלנתן סלמי הצעיר כבש (72) ועכשיו ניר לוין וחניכיו אפילו לפני הלוזונים.

מהלך המשחק

דקה 3: מבצע יפה של טוטו תמוז מצא את רביד גזל חופשי בצד ימין של רחבת בית"ר. הנתנייתי לשעבר סידר כדור יפה לבעיטה של בוקסנבאום, שסחט הצלה יפה מקורנפיין.

דקה 34: טוטו תמוז הצליח להקדים את בלמי בית"ר במרדף לכדור ארוך והוכשל מאחור על ידי אלירן חודדה. השופט ליאני הוציא צהוב, אבל החליט בצדק כי העבירה נעשתה מחוץ לרחבה. מנור חסן ביזבז את המצב הנייח ובעט מעל לשער.

דקה 39: בית"ר החלה ללחוץ לקראת סיום המחצית, אבל שוב ושוב נתקלה בהגנת הפועל פתח תקוה מוכנה. פעם אחת הצליח רפי כהן להדוף ברגע האחרון בעיטה חזקה מרחוק של אנסומבו ופעם שניה לא מצא כדור רוחב של אסולין רגל מסיימת.

דקה 48: עומרי אפק סידר כדור רוחב מצויין מימין לאנסומבו, אלא שהקונגולזי בעט חלש בשמאל ונחסם, במקום לנסות לעשות את זה טוב יותר ברגל ימין.

דקה 58: אלירן דנין הגביה מצויין משמאל וליאור אסולין רשם את החמצת המשחק, כשנגח מקרוב החוצה.

דקה 72: גול! פתח תקוה יצאה להתקפה מסודרת ללא הפרעה ממשית מצד מגיני בית"ר. אלנתן סלמי, שכמה דקות קודם לכן נכנס כמחליף, קיבל קטנה מיוסי שבחון וירה ברגל ימין כדור חזק לפינה של קורנפיין. 0:1 לאורחת, שמשתיקה את טדי.

דקה 81: רפי כהן הציל פעמיים את הפועל פתח תקוה משיוויון. פעם אחת עמית בן שושן בעט ובפעם השניה הוא סידר מצב נגיחה טוב לברק יצחקי. בשני המקרים הציג כהן אינסטינקטים מצויינים שהזכירו ימים עברו.

דקה 87: הלחץ של בית"ר נמשך, אחרי שגם ליאור אסולין החמיץ ממטר. הכדור שההגנה של פתח תקוה לא הצליחה להרחיק, הגיע לחלוץ שמצא רק את הקורה.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; עומרי אפק, אלירן דנין, אלירן חודדה (ברק יצחקי 77), תומר בן-יוסף; יואב זיו, מזואה אנסומבו (עמית בן שושן 67), עידן מליחי (אלי ששון 46), מאור מליקסון; ג'ף טוטואנה, ליאור אסולין.

הפועל פ"ת: רפי כהן; דניאל היידמן (גל כהן 83), אנג'לו אליסטר, זאב חיימוביץ', מאיר בונפיטו; עומר בוקסנבאום, רביד גזל, ארז אליאב, מנור חסן, יוסי שבחון; טוטו תמוז (אלנתן סלמי 64).

"הילד הזה לא יבקיע עוד שער כזה שוב"

מאמן הפועל פ"ת, ניר לוין, אמר בסיום: "רצינו לשתק את שחקני בית"ר מצד אחד ולהפעיל את שחקני ההתקפה מצד שני. אנחנו מאושרים שניצחנו ובמצבנו זה ניצחון חשוב. הקבוצה עדיין צריכה להתחזק. לאקיץ' ואביתר אילוז בהחלט מועמדים להגיע. כשיש 6 נקודות משני משחקים, אפשר לעשות דברים בשיקול דעת ובלי לחץ. יש לנו קבוצה שמשחקת כקבוצה ומבחינת ההקרבה והרצון יש כאן נחישות של כל החבורה".

מאמן בית"ר, גיא עזורי: "נראינו 70 דקות רע מאוד והתחלנו לשחק רק אחרי השער שספגנו. אין תירוצים, חבל שזה קרה לנו היום, אבל ממשיכים הלאה. בכדורגל אין חוקים וכמו שאמרתי שאין תירוצים, התכוונתי גם לדברים שקרו השבוע בבית"ר. היום לא תיפקדנו, לא שיחקנו טוב וכל המערכים לא פעלו. לא צריך להיכנס למרה שחורה, צריך להרים את הראש, להתכונן לשבוע חדש ולחשוב על בני יהודה".

טון קאנן: "הילד הזה לא יבקיע עוד שער כזה שוב, שער יפהפה. כל המצבים שלנו לא נכנסו וכל המזל שהיה לנו בשבוע שעבר, נגמר השבוע. בסיום הגיעה לנו נקודה לפחות, אבל לא היינו מספיק טובים. בוודאי שהיתה לדברים שקרו השבוע השפעה, אבל זה כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully