וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלשים על חלשים

19.11.2005 / 19:00

בני יהודה לא התאוששה מההפסד למכבי חיפה וסיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול מכבי פ"ת המאכזבת. גם לוז יודע: "היה משחק לא טוב"

קרב בין שני מאמני העתיד של ליגת העל, הסתיים ב-0:0 משעמם. ניצן שירזי, שמנייתו היתה בשיא אחרי הניצחון על מכבי ת"א ולפני ההפסד למכבי חיפה, יצטרך להרים את הקבוצה שלו לפני המשחק הביתי מול בית"ר ירושלים. השני, גיא לוזון, יצטרך להרים את עצמו ואת קבוצתו מהמשבר, לאחר המשחק השביעי ללא ניצחון. מזלו (או שאולי לא), בשבוע הבא מחכה לו מכבי ת"א.

המשחק, שהתקיים באיצטדיון בכפר סבא בגלל שיזרוע חורף באורווה, היה חלש ואת זה גם בן לוז ידע. קשר בני יהודה אמר בסיום: "היה משחק שווה, אבל לא טוב. בשבוע הבא יש לנו משחק קשה נגד בית"ר וננסה לשפר לא רק את היכולת, אלא גם את התוצאה".

מהלך המשחק

דקה 5: סולי צמח קיבל כדור במרכז המגרש והחליט לבעוט מרחוק. אניימה הצליח ברגע האחרון להדוף לקרן.

דקה 8: משה ביטון המשיך את שורת ההחמצות מהמשחק נגד מכבי חיפה, כשבעט לפינה כדור שנהדף על ידי אוהד כהן.

דקה 43: מכבי פ"ת טענה לפנדל, אבל השופט חיים יעקוב לא קנה את הנפילה של אמיל אמבמבה ברחבה, אחרי תיקול של יניב אלול.

דקה 78: גם בני יהודה הרגישה מקופחת כשיעקוב החליט להתעלם מנפילה ברחבה של ברק בדש. אסי בלדוט שלח כדור מצויין לחלוץ שהחליף את משה ביטון החלש. לוקומבו ספק הפיל את בדש, אבל השופט כאמור, הורה להמשיך.

דקה 81: אנדריי קאלדיירה כמעט הפתיע את אניימה בבעיטה חופשית מכ-30 מטרים, אבל אניימה שוב היה מוכן והצליח להדוף עוד הזדמנות של מכבי פתח תקוה, שהיתה מעט טובה יותר במהלך המחצית השניה.

דקה 93: קובי דג'אני הכשיל את עומר גולן מאחור, ראה כרטיס אדום וסיים בצורה עגומה משחק עגום.

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, פבריס לוקומבו, קובי גנון; אסי משיח, אנדריי קאלדיירה, כפיר אדרי, שי דוד (סטניסלב דוברובין 56); עומר גולן, אמיל אמבמבה (רוביל סרסור 80).

בני יהודה: וינסנט אניימה; אלי אברבנאל, אדריאן גמאן, יניב אלול, רוני גפני; בן לוז (אלי ביטון 71), קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, מטה בטורינה (ראובן עובד 77); משה ביטון (ברק בדש 66).

"יכול להיות שצריך להביא שופטים מחו"ל"

יושב ראש בני יהודה, חזי מגן, זעם על השיפוט של יעקב ואמר לאתר ספורט 5: "היה אדום שערורייתי לקובי דג'אני. אני אדאג שהקיפוח של השופטים מול בני יהודה לא יימשך. היושר של צבי רוזן יפתור את הבעיות. מותר לטעות, אבל לא רק נגד מישהו אחד".

גם אבי לוזון לא נשאר חייב ובא בטענות לפוסקים בליגת העל: "חוץ מלדפוק את הראש בקיר אין מה לעשות, יכול להיות שצריך להביא שופטים מחו"ל. מה עוד נשאר? שישה שבועות אנחנו מקופחים".

עומר גולן אמר בסיום: "כל הקבוצה עשתה הגנה וזה עצר את כדור השלג של ההפסדים, זה עודד אותנו להמשך. כפיר אדרי הוסיף: "קיפוח של השפטים סובלים מחוסר מזל שאי אפשר לתאר. נקווה שנצא מהמצב הרע.

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי: "חלוקת נקודות צודקת, לא רוצה להתייחס לשיפוט כי זה עולה לי בבריאות. אף קבוצה לא הצדיקה שלוש נקודות. מסתכל על חצי הכוס המלאה שלא ספגנו, נחזור להבקיע בקרוב מאוד. אני לא מודאג מיכולת ההבקעה של בני יהודה".

עמוס לוזון התייחס גם הוא לשיפוט הערב: "נמאס מקיפוח השופטים שישה שבועות ברציפות. שוב קיפחו אותנו עם אדום ופנדל שלא נשרקו. מכבי פתח תקווה תחפש חיזוק של שחקן זר בחו"ל.

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה, נשמע די מרוצה מהתיקו המאופס: "הבאנו גישה שונה בפעם הראשונה ובזכות זה שמרנו על התיקו 0:0. שוב טעות שיפוט של מאה אחוז. היה משחק הגנה טוב שלנו מול קבוצת התקפה מוכשרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully