וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן עדיין כאן

19.11.2005 / 18:54

עבאס סואן חזר מפציעה וכבש את שער השיוויון ב-2:2 של סכנין מול מכבי נתניה. הקפטן: "פספסנו שתי נקודות". עטר כבר חושב על חיפה

שלושת המחזורים, בהם השיגה 5 נקודות, החזירה את בני סכנין לליגת העל. הערב (שבת), מול מכבי נתניה שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, קיוו באיצטדיון "אל דוחא" להמשיך במומנטום החיובי. בסופו של עניין, ירדו הצדדים עם 2:2.

פתיחה נהדרת של המארחת הניבה את שער יתרון של אחמד קסום (13), אבל ההגנה הנאיבית, שכל כך אופיינית לקבוצת תחתית, הובילה לשני השערים לזכות האורחת מרגלי פפי קימוטו (42) ואלן מסודי (68). עבאס סואן, שהסעיר את הכפר ואת הבירה בסוף השבוע בעקבות הדיבורים על מעבר אפשרי לקבוצה של ארקדי גיידמק, חזר מפציעה וכבש את השיויון (70), לפני שהוחלף.

מכבי נתניה תחפש ניצחון בשבוע הבא מול מכבי חיפה. לסכנין, עם או בלי סואן, מצפה נסיעה קצרה לנצרת עילית, לעוד קרב תחתית על שש נקודות.

מהלך המשחק

דקה 13: גול! יניב אברג'יל טייל ברחבה, ומול השוער פרץ בעט כדור שנהדף לראשו של אחמד קסום, שממטרים ספורים נגח לרשת. 0:1 מוצדק לסכנין, אחרי דקות טובות של המארחת.

דקה 42: גול! גיא טוביאק נגח לעבר אלן מסודי, והקונגולזי הקפיץ כדור נפלא לרחבה עם העקב. פפי קימוטו הקדים את מאיר כהן, ביציאה גרועה, ונגח כדור שהתגלגל לרשת. 1:1.

דקה 61: אחמד קסום שוב נגח כדור ברחבה, אבל דרקו ג'וקיץ' פיספס הזדמנות לשים אותו ברשת.

דקה 64: מאיר כהן בעט כדור שוער חזק, שמצא את יניב אברג'יל לבד במחצית המגרש הנתנייתית. החלוץ שעט לבדו מול השוער, אבל בעט בשלומיאליות לחוץ. החמצה מדהימה.

דקה 68: גול! כשלא מבקיעים סופגים? פפי קימוטו פרץ משמאל, והעביר כדור רוחב נהדר לאלן מסודי, שכל שנותר לו היה להמשיך לרשת, 1:2 לנתניה.

דקה 70: גול! האיש הכי מדובר בסוף השבוע, עבאס סואן, קיבל כדור מיניב אברג'יל, ומ-16 מטרים בעט כדור שטוח מ-16 מטרים, אותו השמיט אבי פרץ לרשת. 2:2.

דקה 74: גבריאל לימה, שנכנס במקומו של עבאס סואן שנפצע לאחר כיבוש השער, חטף כדור להגנת האורחים אך בעט לגופו של השוער אבי פרץ.

סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, גבע ברקאי, ניקולאי בוגדן, באסם גנאיים, סלאח חסאמה, חאלד חליילה, עבאס סואן (גבריאל לימה, 72), אחמד קאסום, יניב אברג'יל (שאדי זבידאת, 83), פסקל קונדופוני (דרקו ג'וקיץ, 46).

נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, גולן חרמון, ליאוניד קרופניק, חמודי בריק (רפי סרוסי, 75), ישראל זויטי (איברהים עבדול ראזק, 62), גיא טוביאק, אמיר טגה, שלומי אדרי (לירון וילנר, 85), אלן מסודי, פפי קימוטו.

לופא: "המשחק היה יכול להסתיים 1:4 לטובתנו"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, אמר בסיום לשרון קשב מאתר ספורט 5: "עשינו מהפך וחבל שלא הצלחנו לשמור על היתרון המחצית ראשונה הייתה לא טובה אבל במחצית השנייה היו 20-30 דקות טובות מאוד. אחר כך נלחצנו".

המאמן הנתניינתי החמיא לסכנין על המשחק ועל האווירה באצטדיון: "לדעתי יש פה מגרש קשה מאוד וקהל חם, אני חושב שהרבה קבוצות ישאירו פה נקודות, לפי דעתי התיקו שיקף את המשחק ואנחנו כבר עם הראש למשחק הבא נגד חיפה".

בעונה שעברה שיחק מסודי בסכנין ועזר לקבוצה להישאר בליגה. את המפגש הראשון שלו מול האקסית סיים הקשר עם בישול ושער. "היה משחק קשה, בני סכנין לא קבוצה קלה, עם קהל גדול. לא מעניין אותי כל מה שקורה מסביב, אני באתי לשחק כדורגל", אמר מסודי. על תפקוד השחקנים הוסיף מסודי: "יש משחקים שהם גם כאלו, אין ספק שרציתי שננצח. עד שהשוונו מ-1:0 ל-2:2, אני חושב שהיינו חייבים לנצח. אנחנו קבוצה טובה וחייבים לנצח במשחקים כאלו".

בסכנין מאוכזבים מהתוצאה. המועדון מהמגזר אמנם לא הפסיד בארבעת המשחקים האחרונים, אך לאחר עשרה מחזורי ליגה מדורגת הקבוצה במקום האחרון בטבלה. המאמן לופא קדוש אמר: "אתה יכול להיות מצוין ולא לנצח משחקים. הקבוצה שיחקה היום טוב, הגענו להרבה מצבים, והחמצנו שערים בטוחים. מצד שני, עשינו טעויות בהגנה. המשחק הזה יכול היה להסתיים בתוצאה 1:3 או 1:4 לטובתנו".

קפטן הקבוצה, עבאס סואן, החזיר את סכנין למשחק כשהשווה את התוצאה בדקה ה-69. סואן, שהוחלף לאחר השער שכבש אמר בסיום: "סבלתי מכאבים חזקים, זו פעם ראשונה שאני חושב על עצמי ועוזב את הקבוצה. אם הייתי ממשיך הייתי גומר את העונה. פספסנו שתי נקודות. היינו יכולים לפרק את נתניה אם היינו מסיימים 1:0 במחצית. אנחנו מאוד מאוכזבים מהתיקו ומרגישים פספוס גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully