וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סינסינטי מחכה לקולטס

19.11.2005 / 15:16

המבחן הרציני ביותר עד כה לאינדיאנפוליס הבלתי מנוצחת מחכה לה באוהיו, שם תפגוש את הבנגאלס. קרוליינה בשיקאגו, ויק מול טמפה והאיגלס ינסו לעצור את איליי מאנינג

בניגוד לשבוע שעבר, שמלבד הדובדבן של וושינגטון - טמפה ביי והמאנדיי נייט של דאלאס בפילי רחש במשחקים מהסוג של שיקאגו - סן פרנסיסקו, השבוע צפויים לנו כמה קרבות ענק, כשבמוקד, כמובן, המפגש בין הסינסינטי בנגאלס לאינדיאנפוליס קולטס. גם המשחק של פילדלפיה במדולנדס צפוי להיות חם.

ולפני שנראה איזה משחקים משדרים לנו, מה אומר המהמר? 7 מ-14 בשבוע שעבר. לא מבריק, אבל שומר על יותר מחצי - 73 מ-140, עדיין שישה משחקים מעל ה-50 אחוז. האח, הידד!

וללוח השידורים:

METV:

ג'איינטס - איגלס (20:00)

ברונקוס - ג'טס (23:15)


פוקס:

שיקאגו ברס - קרוליינה פנת'רס (20:00)

ESPN:

יוסטון - קנזס סיטי (ליל ראשון, 3:30 - המשחק המשובח של המחזור, כולם יישארו ערים)

גרין ביי - מינסוטה (מאנדיי נייט, 4:00, עוד משחק משובח במחזור וכו' וכו'. אנחנו עדיין מחכים להגמשה המובטחת של המשחקים המרכזיים)

רוץ, סטיבן, רוץ (שעה ראשית - 20:00)

שיקאגו (3:6) - קרוליינה (2:7)

הדובים, בדרכם המכוערת, מזעזעת אבל חביבה להפליא, עשו עוד צעד לפלייאוף בשבוע שעבר, ויקבלו בחזרה את הרץ תומאס ג'ונס, שנעדר בגלל פציעה. הפנת'רס (הימור הבית לקחת את הסופרבול) ממשיכים להצליף בים, באוויר וביבשה, ובמשחק הזה הם יצטרכו את סטיבן דייויס שיטחן הרבה יבשה. קריס מאנגם, הטייט אנד של קרוליינה, ייעדר. שיקאגו בלי סדריק בנסון, שצפוי להחמיץ את שאר העונה.

ההימור: די, יש גבול לכמה שיקאגו יכולה לנצח. קייל אורטון לא יחזיק מעמד מול הפנת'רס. קרוליינה, 3-


אטלנטה (3:6) - טמפה ביי (3:6)

גם אם קרוליינה תפסיד, היא תרוויח מהמשחק הזה, בו אחת המתחרות שלה תפסיד. כריס סימס הגיע לליגה בשבוע שעבר עם משחק שיא, בו הנהיג יחד עם מייק אולסטט את הבאקנירס לניצחון. מייקל ויק והפאלקונס קיבלו סטירת לחי מצלצלת מהפאקרס, שאומרת: "את הבינוניות שלכם תשמרו למישהו אחר". יעזור?


ההימור: יכול להיות שיעזור, אבל הימור של טאצ'דאון נראה גבוה מדי. טמפה ביי 6+


סט. לואיס (5:4) - אריזונה (7:2)

קורט וורנר חוזר לסט. לואיס, לפגוש קבוצה שמנסה להיאחז בקרנות המזבח אחרי ההפסד בסיאטל, שהבטיח סופית שהמאבק היחיד שלה יהיה על הויילד קארד. זריקת המרץ של וורנר תהיה התופס אנקואן בולדין, שחוזר להרכב לאחר פציעה.

ההימור: בולדין או לא, סט. לואיס בבית עדיפה, בעיקר עם בולג'ר כפותח. ראמס 9.5-


דאלאס (3:6) - דטרויט (5:4)

כמו שקורה לא אחת ב-NFL, אתה שוקט על השמרים 55 דקות, ובחמש האחרונות מוצא דרך לנצח. ביל פארסלס והקאובויס גנבו ניצחון מפילדלפיה, ונהנו מההפסדים של הג'איינטס והרדסקינס ב-NFC מזרח המטורף. דטרויט, עדיין בלי דריי בליי, עם סיכוי פלייאוף ממשי, לאחר הניצחון על אריזונה.

ההימור: היחס עומד על יותר מטאצ'דאון וזה בעייתי, אבל דאלאס בבית משחקת מהדקה הראשונה. קאובויס 8-


טנסי (7:2) - ג'קסונוויל (3:6)

שבוע אחרי שכתשו את הרייבנס, הג'אגוארס פוגשים יריבה שהם מכירים היטב. שום תירוץ לא יתקבל בג'קסונוויל אם תפסיד את המשחק הזה מול קבוצה מוכה, שתופיע בלי התופסים דרו בנט וטיירון קליקו ובלי הטייט אנד בן טרופ.

ההימור: היחס קשה כאן. נלך על טנסי 4.5+

איי לייק מייק?

ניו יורק ג'איינטס (3:6) - פילדלפיה איגלס (5:4)

בין המדולנדס לפילדלפיה מפריד כביש מהיר (הניו ג'רזי טרנפייק מהפתיח של "הסופראנוס") בן שעה וחצי. ניצחון של ניו יורק יפנצ'ר לאיגלס את הגלגלים ויוריד אותם אל השוליים. מה שהכי ורוד ונפלא מבחינת פילי היא העובדה שדונובן מקנאב לא ישחק, ובמקומו יעלה המחליף מייק מקמהון. מה שעוד תורם לאופטימיות היא רשימת פצועים ארוכה כאורך הגלות, שכוללת את הליינבקר ג'רמייה טרוטר, הטייט אנדים צ'אד לואיס ואל. ג'יי סמית' והסייפטי בראיין דוקינס. כולם צפויים לשחק. ניו יורק, אמרנו כבר בשבוע שעבר, נוהגת להתחיל נפילות מתח בחצי השני של העונה וצריכה להיזהר מהשאננות בה היתה מול מינסוטה.

ההימור: אי אפשר ללכת על פילדלפיה כשמקנאב בחוץ. ג'איינטס 7-


קליבלנד (6:3) - מיאמי (6:3)

אוח, איזה משחק מחריד. רבי סייג' רוזנפלס (מה, זה לא שם של אברך מברוקלין?) עשוי לפתוח במקום גאס פררוט בעמדת הקוורטרבק של מיאמי. וויליאם גרין והגארד ג'ו אנדרוזי ייעדרו בקליבלנד. ההימור שלנו: בראונס, 2-


ניו אינגלנד (4:5) - ניו אורלינס (7:2)

הפטריוטס חזרו עם אבי הנצחונות המכוערים ממיאמי, אבל אחד כזה ששמר על מרחק מבפאלו. רשימת פצועים עצומה לניו אינגלנד עשויה לרשום את ההפתעה של המחזור. התופס דאנטה סטולוורת' צפוי להחמיץ בשורות הסיינטס.

ההימור: לא בטוח שהסיינטס ינצחו, אבל 9 זה הרבה מדי יחסית לכלים שיש לפאטס. ניו אורלינס 9+


וושינגטון (4:5) - אוקלנד (6:3)

הרדסקינס חוזרים אחרי הפסד אכזרי בטמפה ביי ובלי התופס דייויד פאטן והרץ לאדל בטס, שבשבועות האחרונים שיחק תפקיד חשוב. רנדי מוס עדיין ברשימת הפצועים של אוקלנד, אבל ישחק. לא שזה יעזור יותר מדי לריידרס, שאיבדו בשבוע שעבר סיכוי מעשי להגיע לפלייאוף.

ההימור: ריבאונד טוב לרדסקינס. וושינגטון 6-


בולטימור (7:2) - פיטסבורג (2:7)

בן רות'לסברגר הועלה לדרגת "בסימן שאלה" וזה סימן טוב לסטילרס. אם רות'לסברגר לא יפתח, יעלה טומי מדוקס כפותח. הסטילרס, אגב, שיתקו לגמרי את התקפות היריב בלי ביג בן, ובולטימור היא קבוצה בלי התקפה ובלי הגנה (אד ריד וריי לואיס ממשיכים להיות בחוץ).

ההימור: למרות שהרייבנס מעלים את המשחק בדרגה כשהם רואים סטילרס, נלך עם פיטסבורג, 3.5-

ברוכים הבאים לג'ונגל (שעה ראשית: 23:05-23:15)

סינסינטי בנגאלס (2:7) - אינדיאנפוליס קולטס (0:9)

איך, איך עושים לנו את זה? איך המשחק הזה לא משודר בשתי הרשתות עם פריצות גם מערוץ הפלייבוי? לא נראה את פייטון מול פאלמר, לא נצפה בצ'אד ג'ונסון ומרווין האריסון, לא נקבל את פריני וסיימון מנסים לעצור את רודי ג'ונסון. חיינו אינם חיים! ואגב, לפני שנתיים הגיעה קנזס סיטי על מאזן 0:9 לסינסינטי. צ'אד ג'ונסון הבטיח אז, וקיים, שהיא תחזור משם עם הפסד. מעניין מאוד (רק שאתם לא תראו). ג'ונסון, אגב, מילא פיו מים השבוע.

ההימור: מה משנה ההימור אם נעקוב אחרי זה רק בלוח החי של אתר הליגה? סינסינטי 5.5+


דנבר ברונקוס (2:7) - ניו יורק ג'טס (7:2)

או! הנה משחק שכן תראו, ואני בטוח שמלבד אוהדי הברונקוס אתם משוכנעים שזה תחליף הולם לסינסי-אינדי. הסיפור העצוב של הג'טס ובלה בלה מול הקבוצה המשופרת של שנהאן ובלה בלה. הכל בלה בלה, ואנחנו לא רואים את המשחק שהיינו באמת צריכים לראות.

ההימור: פיהוקון. דנבר 13.5-


סן דייגו (4:5) - בפאלו (5:4)

הבילס קיבלו בחזרה את ג'יי פי לוסמן, שבשיתוף פעולה פורה עם לי אוונס העניק להם ניצחון ביתי על קנזס סיטי. לוסמן צפוי לפתוח במקום קלי הולקומב, הסובל מזעזוע מוח. השארז'רז באים משבוע מנוחה, ויקוו לשמור על פער סביר מדנבר.

ההימור: סן דייגו תנצח, אבל כמו שהיא יודעת, לאט ובזהירות. בפאלו 11+


סן פרנסיסקו (7:2) - סיאטל (2:7)

הסיהוקס רוצים לתקוע מסמר סופי בארון התחרות ב-NFC מערב האומלל, ויש להם הזדמנות טובה לעשות זאת מול הניינרס החלשים. סיאטל מגיעה עם רצף של חמישה נצחונות, ועדיין בסימן שאלה אניגמטי לגבי האפשרות שתלך רחוק השנה.

ההימור: סיאטל, והפעם כן בהפרש גדול. סיהוקס 12.5-

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

אפשר לישון בשקט

יוסטון (8:1) - קנזס סיטי (4:5) - ליל ראשון

אף פעם לא הייתה לי חיבה למשחקי סאנדיי נייט. עזבו את זה שבדרך כלל הם גרועים, השדרים שם מוציאים אותך מדעתך. בנוסף, הפעם נותנים לנו משחק מעפן במיוחד. אין, באמת שאין מה לכתוב על הזוועתון הזה. ניתן הימור: יוסטון 7+


גרין ביי (7:2) - מינסוטה (5:4) - מאנדיי נייט

מה אתם יודעים? ככה פתאום, אחרי ניצחון גדול במדולנדס, לוייקינגס יש סיכוי חי ובועט לפלייאוף. גם גרין ביי מגיעה עם ההפתעה של השבוע שעבר - ניצחון בג'ורג'יה דום על אטלנטה. המשחק הזה הוא קרב של יוקרה עבור הפאקרס, אבל מלחמה על העונה עבור מינסוטה.

ההימור: אנחנו הולכים על סוויפ של מינסוטה לעונה. וייקינגס 4.5-

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully