וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הכסף שלו קאנן כבר עשה

עודד זרגרי

18.11.2005 / 10:25

העונה רק בחיתוליה, אבל המאמן ההולנדי של בית"ר ירושלים כבר קיבל 70 אחוז משכרו, מה שיכול להסביר את החופש שהוא נותן לפה שלו

לא פלא שמאמן בית"ר ירושלים, טון קאנן, לא פחד להתבטא נגד המנהל המקצועי, לואיס פרננדז. המאמן ההולנדי, מתברר, כבר קיבל 70 אחוז מהחוזה שיש לו לשנתיים בקבוצה.

הבעלים של בית"ר, ארקדי גיידמק, החליט כבר לפני שבועיים לשלם לקאנן את רוב שכרו. קאנן משתכר העונה בבית"ר כ-55 אלף דולר ובעונה הבאה ירוויח כ-150 אלף דולר. המשמעות היא שקאנן קיבל כ-140 אלף דולר על החשבון.

החוזה עם פרננדז, לעומת זאת, הוא רק לשנה, אבל בקרוב הוא אמור לחתום לשלוש שנים. פרננדז, שיזכה לשכר של כ-600 אלף יורו נטו, יקבל גם שתי מכוניות יוקרתיות, לו ולאשתו, ויזכה לדירה מרשימה באחת השכונות הטובות בירושלים.

פרנסיס לסאר עזב אתמול את הארץ ואמר: "אני חוזר לצרפת. סיימתי את עבודתי, שהיתה להכין דו"ח לפרננדז". למרות הדברים, לסאר צפוי להיות חלק מהצוות המקצועי של פרננדז. הברזילאי ראי אמור להגיע לצפות מחר במשחק של בית"ר נגד הפועל פ"ת. גם מרסל דסאי אמור להגיע לארץ, אולם לא ברור מתי.

פרננדז הגיע אתמול לראשונה לאיצטדיון טדי ולבית וגן, לחץ את ידו של קאנן ושוחח עמו. קאנן: "אני שמח שפרננדז הגיע, הדברים שאמרתי במסיבת העיתונאים היו ברורים ולא נאמרו כי כעסתי. בסך הכל אמרתי שאני וגיא עזורי המאמנים של הקבוצה, וזו עובדה. נשב ונראה איך תתבצע חלוקת העבודה בינינו". פרננדז הוסיף: "היחסים ביני לבין קאנן טובים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully