וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שיחקנו כדורסל של מכבי"

17.11.2005 / 23:31

מכבי ת"א אמנם ניצחה 74:83 את ציבונה זאגרב, אבל חשפה הרבה מאוד בעיות. בשבוע הבא מול פילזן זה הולך להיות קשה ואת זה גם סולומון יודע

מכבי ת"א עבדה קשה הערב כדי לנצח את ציבונה בבית ולעלות למאזן 1:2 ביורוליג. זה התחיל בפיגור שהגיע עד ל-15 נקודות במהלך הראשונה, אבל הסתיים בחיוך עם 74:83 לקראת משחק החוץ המסקרן מול אפס פילזן המושלמת.

וויל סולומון, שנראה כי עדיין לא התחבר לקבוצה, למרות ערב של 17 נקודות, הסביר: "שארפ, ארנולד ופארקר התעלו היום. באנו מוכנים, אבל במחצית הראשונה לא שיחקנו כדורסל של מכבי. בהפסקה דיברנו על זה והתאמנו את עצמנו במחצית השניה. בחצי השני עשינו את השינויים הנדרשים, השגנו סלים קלים וזה מה שניצח לנו את המשחק. לגבי החיבור שלי עם הקבוצה, צריך לזכור שבכל שנה שיחקתי במקומות שונים באירופה וזכיתי בתארים. התיאום שלי עם הקבוצה עוד יגיע".

לקראת היציאה לפילזן, שם שיחק סולומון בעונה שעברה, אמר הגארד האמריקני: "זה מקום קשה. זו קבוצה שמשחקת הרבה הגנה, נצטרך להתכונן טוב ולצאת עם ניצחון".

פיני גרשון לקח עימו כמה נקודות אור בכל זאת: "ברבע האחרון היינו עם כל הספסל על המגרש. ג'יימי לא מפתיע אותי, הוא היה טוב גם באימונים השבוע והוא נכנס לאימונים. גם שרון ששון נתן דקות טובות. חוץ מזה, יש לנו עוזר מאמן חדש, אלעד חסיד הסקאוטר שהגיע אמנם כרכש מירושלים, אבל זה ניצחון שלו".

ארנולד, שקלע את 7 הנקודות הראשונות של מכבי וסיים עם 20 בערב נהדר שלו, התייחס בצניעות ליכולתו: "זה קורה לפעמים. פעם אני נותן, פעם שחקן אחר". באסטון הפצוע, אותו החליף ארנולד, הודה בחדר ההלבשה: "אני מאוכזב קצת מהגוף שלי, אבל אני שמח שניצחנו". טל בורשטיין: "הראנו הרבה אופי וחזרנו דרך הגנה וככה צריך לנצח משחקים כאלו כשלא הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully