וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין באנקרים במשחקי היורוליג

17.11.2005 / 23:48

הגדולות של היורוליג עשו במכנסיים מול הקטנות. ברצלונה הפסידה לריטאס וילנה, מילאנו חטפה מסופוט, בלאט ניצח את קלימאמיו

המחזור השלישי ביורוליג הושלם הערב (חמישי), בהפסדים של כמה מהקבוצות הגדולות באירופה, לפחות בעיני עצמן. ברצלונה הפסדיה בבית לריטאס וילנה, אפס פילזן עם 75:78 בפיראוס על אלוימפיאקוס אחרי הארכה, פרוקום סופוט הדהימה את ארמני מילאנו 71:92 בחוץ. דיוויד בלאט ניצח את קלימאמיו בולוניה, חג'ג' ראה מהספסל ניצחון של א.א.ק על ז'לגיריס.


א.א.ק אתונה - ז'לגיריס קובנה 65:80

שבוע אחרי המכה שחטפה בבולוניה מול קלימאמיו, ניצחה א.א.ק את ז'לגיריס קובנה, מושלמת עד שהגיעה לאתונה. טיילור קופנראת' הוביל את היוונים עם 21 נקודות, אבל הסיפור הישראלי הוא הירידה במעמדו של דרור חג'ג'. א.א.ק החתימה לפני יומיים את הרכז האמריקאי ליונל צ'אלמרס (25, 183), כדי לשמש כרכז ראשון, אבל הוא עדיין לא יכול היה לקחת חלק במשחק ולא התלבש. למרות זאת, שיחק חג'ג' רק 14 נקודות ולא קלע, כשספירוס פנטליאדיס היווני שיחק 26 דקות על המשבצת שלו, והוביל את הקבוצה עם 7 אסיסטים. עמית תמיר עם 3 נקודות ב-6 דקות לא.א.ק. לארי איוסו הוביל את ז'לגיריס עם 13, אבל 8 של פרימן, 0 של מאצ'יוליס וההעדרות של טנוקה בירד לא הותירה סיכוי לליטאים.


בנטון טרביזו - קלימאמיו בולוניה 84:94

ניצחון מרשים לדיוויד בלאט על אלופת איטליה, לא מעט בזכות יום אדיר של אנדרו ניקולאס שצלף 26. גורי, סוראניה, פופוביץ' וזיזיס עשו את זה גם הם בספרות כפולות, ובנטון עדיין ללא הפסד במפעל.לורבק עם 19 ובלינלי עם 17 היו סבירים בבולוניה, ושובוע אחרי המשחק הטוב שלו מול א.א.ק, קומאטוס לא ראה דקה פרקט.

באמברג - שטראסבורג 60:73

אם הצרפתים לא יגיעו לטופ 16, שיזכרו את ההפסד הזה בגרמניה. נלסון קלע 19 למנצחת, ווסון עם 16 למפסידה.

פילזן לוהטת, מילאנו ובארסה נשרפות

אולימפיאקוס - אפס פילזן 75:78 (הארכה)

אחרי הניצחון על מכבי ת"א במחזור שעבר, התחילו היוונים לחשוב רחוק, בלי קשר לעובדה שהיריבה הטורקית מגיעה עם שני ניצחונות. 2 קליעות עונשין של תיוס אדני בשניות הסיום שלחה את הקבוצות להארכה (71:71), למרות יתרון 8 ליוונים 6 דקות לסיום. מרקו פופוביץ', שהופיע סוף סוף למשחק בפילזן, והסנטר הטורקי קיאה פקר סחטו 25 עבירות וקלעו 29 ו-23 בהתאמה. לאולימפיאקוס: קווינסי לואיס 16, תיוס אדני (5 איבודים) וברלוס 14 כ"א.

מילאנו - פרוקום סופוט 92:71

אם הניצחון בשבוע שעבר על ציבונה עוד נתפס כהגיוני, הגיעה היום הפצצה ממילאנו, שם ריצת 7:25 ברבע האחרון הקנתה ניצחון מדהים לסופוט על מילאנו. ארמני מילאנו בנו לא מעט על העונה הזו, אבל התוצאה האחרונה תהיה אחת הסיבות בהדחתו הקרובה של המאמן, לינו לארדו. ג'יאקומו גלאנדה ודנטה קלאבריה קלעו 10 כ"א, ג'וזף בלייר סיים עם 2 נקודות. סופוט, שכנראה לא תהיה הנמושה של בית 2 כפי שכולם ציפו, קיבלה משחק ענק של 25 נקודות מגוראן יאגודניק, אדם וויצ'יק הפציץ 21, כריסטיאן דלמאו תרם 14.


ברצלונה - ריטאס וילנה 97:91

הרכש, היומרה, הדיבורים, החלומות - כולם התפוצצו הערב בברצלונה עם ההפסד הביתי לריטאס וילנה. מחזיקת היול"ב קאפ הובילה למן הפתיחה, וקיבלה תפוקה אדירה מנילסן עם 27 נקודות, פרד האוס עם 23 ורוברטס שטלמאהרס הלטבי עם 19. שאמונד וויליאמס הוביל את בארסה עם 27, ג'יאנמרקו באזילה עם 18, 14 לנבארו וגם קאקיוזיס ופוצ'קה קלעו בספרות כפולות. אבל מה עם ההגנה?

בבית 3:

פרטיזן בלגרד - ריאל מדריד 75:63

האלופה הסרבית ממשיכה להפסיד, וכשדיאן מילוייביץ' משיג רק 11 נקודות ב-25 אחוז היא לא מסוגלת ליותר מול אלופת ספרד. לואיס בולוק קלע 20, וריאל כבר עם 0:3 בדרך, אולי, לחזור להיות פקטור באירופה. סונקו הצרפתי והרבל הבלגי תרמו 12 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully