וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רוסי: "אנחנו חושבים רק על נקמה"

17.11.2005 / 13:05

שח'ן רומא לא שוכח את הנטישה של פאביו קאפלו ליובנטוס לקראת המפגש בין הקבוצות בשבת. טוטי מבטיח ניצחון

הגזרה בין שחקני אומר לפאביו קאפלו, מאמנה של יובנטוס, הולך ומתחמם לקראת המפגש בין הקבוצות ביום שבת. כזכור, קאפלו בילה כמה שנים בעיר הבירה האיטלקית, אך נטש במפתיע לטובת הגברת הזקנה לאחר שהעונה האחרונה שלו במועדון לא הלכה כמצופה.

זה התחיל בכך שפרנצ'סקו טוטי אמר כי לא ישחק שוב עבור המאמן, וכעת גם השחקן הצעיר דניאלה דה רוסי פותח את הפה. "עדיין יש הרבה מתח לקראת המשחק", הסביר הילד. "לא התגברנו על העזיבה שלנו ורבים כאן כועסים עליו".

"העונה שעברה לא הייתה טובה, וכולנו חושבים אך ורק על נקמה".

מי שמחכה יותר מכולם לשבת הוא הכוכב הבלתי מעורער של הרומאים, טוטי, שמסרב להרגיע את הרוחות. "אני אגיד מה שאני רוצה ומה שאני חושב, ואני לא מוכן לחזור בי בזה שאמרתי שקאפלו אינו אדם אמיתי", ירה הקשר, וסיכם, "אנחנו בטוח ננצח".

מצד שני, הזברות מנסות להרגיע את העניינים. "אנחנו קבוצה גדולה", אמר הבלם ליליאן טוראם. "צריך להישאר מרוכזים למה שיקרה על המגרש, כי זה מה שקבוצות גדולות עושות".

"אין לנו עניין במחלוקות למיניהן", הוסיף. "ברומא יכולים לעשות ולהגיד מה שהם רוצים, אנחנו חושבים רק על הסקודטו. יש להם שחקנים טובים, ואני רק מקווה שהם ישחקו בצורה הוגנת ולא ילהיטו יותר מדי את הרוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully