וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט תוקף את הנהלת הטימברוולבס

18.11.2005 / 15:10

הפורוורד לא מבסוט מהמהלכים של המועדון. ולאדה דיבאץ' אמנם עריק, אבל מאמין שהכל אי הבנה, וקרלוס בוזר ימשיך לשבת בצד חודש לפחות



קווין גארנט תקף את הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, קווין מקהייל, וטען כי הפעולות שלו ושל הבעלים גלן טיילור תקעו את המועדון. גארנט דיבר על ההחתמה והשחרור של סם קאסל ולטרל ספריוול, אולם בעיקר על הפיטורין של מאמנו לשעבר וחברו הטוב, פליפ סונדרס, שעושה כיום חיל בדטרויט. "מקהייל התמנה למאמן בעונה שעברה, אולם סירב לקחת את האחריות שמגיעה עם התפקיד", אמר הפורוורד הממורמר, שכבר הספיק ליצור סביבו שורה של שמועות שמעבירות אותו בטרייד למקומות אחרים.

גארנט עצבני

ולאדה דיבאץ' יכול מהר מאוד להפוך מכוכב NBA לשעבר ומיליונר בהווה לאסיר המפורסם ביותר בסרביה מונטנגרו, לאחר שהצבא הסרבי הגיש תלונה נגד הסנטר של הלייקרס, שארלוט וסקרמנטו לשעבר, באשמת עריקות.

דיבאץ', בן 37, היה מחויב על פי חוק לסיים שירות צבאי בן שישה חודשים עד גיל 35, כך אמרו במשרד התובע הכללי ביום רביעי. מה שנשאר לקבוע באופן רשמי הוא את כתובתו ואזרחותו של הסנטר, כדי שהתהליך יתפוס תאוצה. כרגע האיש חי בלוס אנג'לס, אולם עלול לקבל שנה בפנים אם יחזור למולדתו.

היום הגיעה התגובה של השחקן: "גיליתי זאת לפני כמה ימים והעניין הפתיע אותי לחלוטין. מילאתי את כל הטפסים הנדרשים בשגרירות הסרבית בארה"ב ובמשרד ההגנה הסרבי כדי לדחות את שירותי. אני מאמין שהכל ייפתר בימים הקרובים".


ביזבוזר

קרלוס בוזר מהיוטה ג'אז, שאמור היה לחזור לפעילות אחרי 9 חודשים של השבתה, החמיר את הפציעה בירך ויחמיץ חודש נוסף לפחות, אם לא יותר. הפורוורד, שישתכר יותר מ-11 מיליון דולר העונה, לא שיחק במדי הג'אז מאז ה-14 בפברואר השנה. כזכור, הוא הגיע לסולט לייק אחרי שערורייה לא קטנה שבה עזב את קליבלנד אחרי שחוזהו לא הוארך. הקאבס טענו כי הבטיח להם שיחתום מחדש על חוזה של 5 מיליון לעונה, אולם בוזר התעקש שסיכום שכזה לא נעשה, וברח ליוטה בעבור 68 מיליון לשבע שנים.

חדשות נוספות:

מועד החזרה של ג'ראלד וואלאס, שפצוע בידו, נדחה מהשבוע הבא לזמן בלתי מוגדר.

הקונגרס האמריקאי, שנכנס חזק בליגת הבייסבול על רקע השימוש הנרחב בה בסטררואידים, יפנה כעת את מבטו לשאר הליגות המקצועיות, לרבות ליגת ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully