וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדה מול סטרוגו ביורוקאפ

17.11.2005 / 7:07

הקבוצה ערכה אימון היכרות עם האולם בו ייערך המשחק. מריאנה רגוז לא הצטרפה בשל פציעה

אנדה רמת השרון תתמודד הערב (יום חמישי 19:30 שעון ישראל) במקדוניה מול קימקו סטרוגו במסגרת הבית המוקדם ביורוקאפ, אותה ניצחה במשחק הראשון ברמת השרון 55:89.

אנדה רמת השרון הגיעה לאורחיד - עיירת קייט במקדוניה ושוכנה במלון מול אגם אורחיד שגליו מתנפצים על קירותיו החיצוניים של המלון. מזג אויר גשום וקר קיבל את פני הקבוצה. הבוסמנית של הקבוצה מריאנה ראגוז הסובלת מפציעה ברגלה, לא יצאה עם הקבוצה ונשארה בארץ לטיפולים.

הקבוצה ערכה הערב אימון היכרות עם האולם בו יערך המשחק. נהג האוטובוס המלווה את אנדה רמת השרון הוריד את הקבוצה במרחק של מספר דקות הליכה מהאולם והבנות נאלצו לעשות את הדרך לאולם בגשם שוטף, והן הגיעו לאולם כשהנעליים והגרביים ספוגות מים. חדרי ההלבשה והמלתחות שהועמדו לרשות קבוצת אנדה רמת השרון הדיפו ריחות צחנה והקבוצה העדיפה שלא להשתמש בחדרים הללו.

מאמנת אנדה רמת השרון אורנה אוסטפלד ויו"ר הקבוצה רחל אוסטפלד הופתעו לפגוש בבואן לאולם את ידידן הטוב סוכן השחקניות האוסטרלי פיטר סקוט שבא לעקוב אחרי אחת מהשחקניות המשחקת בקבוצה המקדונית.

אורנה אוסטפלד מאמנת אנדה רמת השרון אמרה הערב: "אנחנו רואות לנגד עינינו מטרה אחת ברורה – שמירה על רצף הנצחונות שלנו. אנחנו מדורגות במקום הראשון בין על 48 הקבוצות המשתתפות במפעל הזה, וזה המקום שאנחנו רוצות להיות מדורגות בו בסיום המשחק מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully