וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד שלירן שטראובר נסחט

הדר קנה

17.11.2005 / 8:13

כתב אישום הוגש נגד בעל חברת גבייה, שאיים על השוער ולאשתו לשעבר שאם לא ישלמו, העניין יפורסם. שטראובר: "שמח שהוגש כתב אישום"

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד בעל חברה לגביית צ'קים, המואשם בסחיטה באיומים של הכדורגלן לירן שטראובר ואשתו לשעבר, לילך. בכתב האישום שהוגש בבית משפט השלום בירושלים נטען שהנאשם, נסים ברנס, שניהל את חברת מדיה העוסקת בגביית צ'קים, זייף מסמכים של ההוצאה לפועל באמצעות חתימה מזויפת של עורך דין שעבד בחברה. הסיפור המלא יפורסם מחר בשבועון "כל העיר".

על פי כתב האישום, אדם בשם יעקב משה פנה לברנס וביקש ממנו לבדוק את מצבו של תיק שנפתח נגד לילך ולירן שטראובר בלשכת ההוצאה לפועל בירושלים, לאחר שצ'ק שמסרו ליעקב משה לא נפרע. גורמים המקורבים לפרשה אמרו השבוע שבני הזוג שטראובר שילמו את חובם, אך ככל הנראה ברנס בדק את התיק עוד לפני שהתעדכן. הוא התקשר לביתם ואיים על לילך שאם לא תשלם לו את הסכום שהם חייבים למשה, הוא "ידע היכן למצוא אותם ויידאג לפרסם את העניין". בכתב האישום נטען עוד ש"במעשיו אלו זייף הנאשם מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר, השתמש במסמך מזויף ואיים לפרסם דבר הנוגע ללילך ולירן שטראובר כדי להניע אותם לעשות מעשה".

שטראובר מסר בתגובה: "אף אחד לא יידע אותי שהוגש כתב האישום. העברתי את הראיות למשטרה ולא ידעתי מה קורה עם התיק. אלה חדשות משמחות, שהוגש כתב אישום, ואני מאוד אשמח אם ימצו עם ברנס את הדין".

איציק גניש מוסיף: היום בבוקר תתקבל התשובה מבדיקת מיפוי העצמות שעבר הבלם אבי סטרול. במידה שהבדיקה תהיה טובה צפוי השחקן לחזור להתאמן וכן לפתוח ביום ראשון במשחק נגד מכבי חיפה. במהלך תרגול הבעיטות לשער באימון אתמול, התלונן חלוץ הקבוצה, ז'וז'ה דוארטה, על רגישות במפשעה ופרש מהאימון לפני סופו. היום בבוקר השחקן ינסה לשוב להתאמן. פצוע נוסף, אייל ברקוביץ', הגיע לאימון ערך סיבובי ריצה ופרש. שטראובר, הסובל משטף דם בכתף לא התאמן אולם הוא צפוי לחזור היום לאימונים מלאים.

גם אתמול ניכר היה שמכבי עומדת לפני משחק חשוב וזאת לנוכח הגערות הרבות והדרבון שהשמיע קלינגר לשחקניו. "ניר מכניס אותנו לטירוף. הוא אוהב משחקים כאלה, והוא גם בלחץ", אמר אחד השחקנים. ג'ובאני רוסו יחגוג היום את יום הולדתו והזמין את חבריו לארוחה במסעדת 206 מיד לאחר אימון הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully