וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אם הייתי בריא, לא יודע אם הייתי מגיע"

איציק גניש ותומר לוי

17.11.2005 / 0:26

אייל ברקוביץ' לא ממש מתרגש מהמשחק מול מכבי חיפה, ומבהיר: "לא מעוניין להתייחס לשום דבר שקשור אליהם". קולאוטי יפתח

אייל ברקוביץ' התייחס אתמול (רביעי) ב"רדיו חיפה" לסוגיית הגעתו לקרית אליעזר ביום ראשון. "אני מוותר על התענוג להגיע למשחק", אמר הקשר. "גם אם הייתי בריא, לא יודע אם הייתי מגיע. אני כועס על מכבי חיפה בגלל מה שעשו לי בקיץ, ולא מעוניין להתייחס לשום דבר שקשור אליהם. אני גם לא מעוניין ליישר את ההדורים איתם".

בנוגע למכבי תל אביב הוסיף ברקוביץ: "הקבוצה לא נראית הכי טוב בעולם, אבל אני מאד מאושר ונהנה מכל רגע. אסיים את העונה ואולי אשחק עוד עונה, לא יודע איפה. צריך להיות ברור, שאם אני אמשיך לשבת על הספסל, ברור שההנאה תגמר לי".

הדריכות לקראת המשחק מורגשת היטב בקבוצה. המאמן, רוני לוי, מתכוון לפתוח בהרכב עם רוברטו קולואטי, על חשבונו של שלומי ארבייטמן. לא ברור כרגע מי יפתח בעמדת המגן הימני, קלמי סבן או אלון חרזי.

במשטרת חיפה מביעים חשש מקטטות לפני המשחק וידאגו להפרדת כוחות מוחלטת בין מחנות האוהדים, גם בכניסה למגרש וגם ביציאה. מפקד תחנת חיפה, ניצב משנה ניר מריאש אמר אתמול: "קיבלנו מידע כי גורמים מסויימים, משני מחנות האוהדים, יגיעו למשחק במטרה לפתח קטטות אלימות ולא ניתן לזה לקרות". ג'ובאני רוסו יקבל לפני המשחק חולצה ממוסגרת כהוקרה על שנותיו במועדון. איל ברקוביץ' שלא יגיע, היה אמור לקבל זר פרחים.

אתמול נשלל ל-30 יום רשיונו של שלומי ארבייטמן, שנתפס נוהג בסמוך לכפר יונה במהירות של 107 קמ"ש בכביש המתיר 60 קמ"ש. ארבייטמן טען שמיהר לאימון האולימפית. מדובר בשחקן שלישי בחודש האחרון, שרשיונו נשלל, אחרי שי בירוק ודקל קינן. מנהל הקבוצה, אריה בורנשטיין, מתכוון בתגובה לכנס היום את השחקנים הצעירים של המועדון לשיחה קשה, בה יובהר, שמי שינהג בפראות ובמהירות, הרכב יילקח ממנו. נכון להבוקר נשארו 2,500 כרטיסים למשחק. השערים ייפתחו בשעה 18:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully