וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ליברפול עשתה עסקאות נואשות"

16.11.2005 / 16:55

מנג'ר צ'לסי פותח את הפה על הרכש שעשתה אלופת אירופה. ארסן ונגר על השיא של ארסנל שצ'לסי לא שברה: "היתה לנו עקביות ואיכות"

מנג'ר צ'לסי, ז'וזה מוריניו, נלחץ כנראה מהעיסוק התקשורתי במשחקי ההצלבה לעליה למונדיאל, והחליט להחזיר אליו את תשומת הלב.

המטרה הפעם, ליברפול ומאמנה רפא בניטז, עליהם אמר הפורטוגלי עם הפה הגדול בתבל: "ליברפול ניצלה את הדקה ה-90 של שוק ההעברות כדי לסגור עסקה. קשה לי להבין עסקאות נואשות כאלה".

מוריניו יכול להרשות לעצמו לגחך על הרכש שעושה אלופת אירופה. בסופו של דבר, קל לשחרר ביקורת כשהמיליארדים של רומן אברמוביץ' מאחוריך. "המצב הכלכלי של צ'לסי שם אותנו במצב מועדף", הוא מודה.

בשבת תיפגוש צ'לסי את ניוקאסל, שמתאוששת מאז הצטרף אליה חלוץ נבחרת אנגליה, מייקל אואן, המצוי בכושר נפלא. "מייקל אואן וניוקאסל היו שני כוחות רציניים בשוק ההעברות. הסצנריו לחיבור ביניהם היה מושלם. גם ההחתמה של אלברטו לוקה מוכיחה את האמביציה של המועדון הזה בסגירת עסקאות".

ואם מוריניו פותח את הפה, נראה לכם שהחבר הטוב שלו, מנג'ר ארסנל ארסן ונגר, יישב בשקט? ברור שלא. ונגר ממשיך לחגוג את ההפסד של צ'לסי באולד טראפורד (1:0), שעצר את האלופה האנגלית על רצף של 40 משחקים ללא הפסד בליגה, 9 פחות מהשיא של ונגר וארסנל מלפני שנתיים. "ארסנל יותר איכותית, וזה מוכיח כמה קשה לשבור את השיא הזה. זה מראה כמה עקביות ואיכות היתה לנו".

בחודש הבא תהיה לארסנל הזדמנות לנקום בצ'לסי בהייבורי: "אם ננצח את צ'לסי אך נפסיד במשחקים לפניה, לא תהיה לניצחון כל משמעות", מסכם המנג'ר הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully