וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעבוד כמו בריאל מדריד"

16.11.2005 / 14:14

לואיס פרננדז הסביר את חלוקת התפקידים החדשה בבית"ר, ואמר: "אהיה כמו סאקי". קאנן: "אני המאמן". דסאי יהיה חבר בצוות היועצים

הערב (רביעי), אחרי יום ארוך וחגיגי בבית"ר ירושלים התברר כי כוכב העבר הצרפתי, מרסל דסאי, יהיה חבר בצוות היועצים הבינלאומי של בית"ר יחד עם ראי הברזילאי. אנשיו של גאידמאק כבר הזמינו לדסאי סוויטה במלון בירושלים והוא צפוי להגיע לישראל בימים הקרובים, כדי להצטרף לצצות המקצועי החדש של בית"ר.

בשעה 14.15, זה קרה. אחרי כל-כך הרבה דיבורים, נכנסו לחדר מסיבת העיתונאים במלון "מצודת דוד", לואיס פרננדז, ארקדי גיידמק, טון קאנן וגיא עזורי. גיידמק פתח את מסיבת העיתונאים כשאמר "אני רוצה להציג לכם שחקן עבר גדול ומאמן גדול, שהסכים לקבל את ההצעה שלנו וישמש כג'נרל מנג'ר - לואיס פרננדז".

גיידמק נשאל מדוע צירף את פרננדז, כשהצוות הקיים, קאנן את עזורי, מצליח כל כך. "בית"ר צריכה ניהול מקצועני", ענה גיידמק. "קאנן ועזורי יהיו המאמנים, פרננדז יהיה הג'נרל מנג'ר. הוא בא לכאן לבדוק, להבין. אנו צריכים תדמית מקצוענית בינלאומית, איכות בינלאומית. אחרי שצוות האימון עזב לפני מספר חודשים, הגשנו הצעה ללואיס פרננדז, והוא נתן לנו כבוד בכך שהסכים להצעה. תודות לו, נוכל להשתפר ברמה בישראל, ואחר-כך ברמה הבינלאומית. נחלק את העבודה. אני מסופק מהעבודה של קאנן ועזורי. אין לנו כוונה לשנות משהו בצוות האימון".

לגבי שחקנים שאמורים לבוא, אמר גיימדק: "אם נצטרך לצרף שחקנים, ישראלים וזרים, נעשה זאת".

לואיס פרננדז, שלא ממש התקבל במילות ברכה, וישר הותקף על-ידי שאלות העיתונאים לגבי מי יעשה מה, ענה: "לא באתי כדי לקחת לאף אחד תפקיד. טון קאנן יהיה המאמן, גיא עזורי יהיה העוזר. נעבוד ביחד. נעבוד כמו בריאל מדריד, כשהתפקיד שלי יהיה כמו של אריגו סאקי, שמתחתיו יש מאמן, לושמבורגו. באתי כדי לתת מהניסיון שלי. נבדוק את האימונים, ואנסה לתת מהידע שלי. אנסה להוביל את בית"ר הכי גבוה שאפשר. רק ביחד נצליח. קאנן יגיד את מי להביא, איזה שחקנים, והוא יחליט בנושא הזה".

פרננדז נשאל האם הוא מכיר שחקנים בבית"ר, וענה: "אני רוצה לדעת הכל. לא רק לגבי הקבוצה הראשונה, אלא על כל המבנה. אני רוצה להכיר את הנוער. אני יודע הרבה על הכדורגל הישראלי, ועל הליגה. אני בקשר עם מאמנים ישראלים. אני יודע מי במקום הראשון, מי שנייה, ומי במקום השלישי".

פרננדז נשאל האם בית"ר יכולה להצליח באירופה, והאם זאת לא פחיתות כבוד עבורו להגיע לכאן: "קודם כל, אני רוצה לתת יסודות לקבוצה הזאת. אני רוצה שקט, שכל אחד יידע את התפריד שלו, שתהיה תקשורת טובה בינינו, שנעבוד ביחד. אני גאה להיות כאן".

לגבי נוכחותם של פרנסיס לאסר ודניאל בראבו הצרפתים, אמר פרננדז: "התפקידים בבית"ר מאוישים. לא יצטרפו עוד אנשים. אולי רק בעתיד נחליט האם לצרף שחקנים נוספים".

"אם לא הייתי נשאר המאמן, הייתי עוזב"

בשלב מסוים, כאשר העיתונאים חזרו ושאלו על חלוקת התפקידים בבית"ר, טון קאנן לקח את המיקרופון והבהיר: "אני המאמן. אם אתם העיתונאים רוצים לשאול על שחקנים, תשאלו אותי. אני אקבע אם נשחק עם 4 שחקנים או 7 חלוצים, ומתי יהיו האימונים. אם לא הייתי נשאר המאמן, הייתי עוזב. אני שמח שגיידמק נתן לי הזדמנות. הוא הסביר לי מה הוא רוצה. אני מסופק מהסיטואציה שנוצרה עם פרננדז. נעבוד צעד אחרי צעד. אנחנו עדיין לא קבוצה שנמצאת בטופ".

גיא עזורי, החוליה היותר שקטה, אמר: "ללא ההצלחות שלנו בשבועות האחרונים, לא היתה היום מסיבת עיתונאים. אני שמח לשבת ליד אנשים כאלה ולהיות עובד בית"ר ירושלים. אעשה הכל כדי שבית"ר תהיה הקבוצה הכי גדולה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully