וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציבונה מגיעה לישראל בשן ועין

16.11.2005 / 13:03

הסנטר יוריקה זוזה, שעבר שבץ קל, והגארד בזדאריץ' ייעדרו מהמשחק מול מכבי ת"א. המאמן, אנזולוביץ': "נצטרך לשחק הגנה טובה"

ציבונה זאגרב, שתתארח מחר (חמישי) בהיכל נוקיה, תנחת בישראל פצועה מתמיד ובטיימינג הגרוע ביותר מבחינתה: סנטר הקבוצה, יוריקה זוזה, חטף שבץ קל לפני מספר ימים, ואמש הועבר מבית החולים בבלגראד לבית חולים בזאגרב. זוזה מרגיש טוב כעת, אבל לא יגיע כמובן עם הקבוצה לתל אביב. כמו כן תחסר הקבוצה את מרינו באזדריץ', הרכש מאולימפיה ליובליאנה, שעוד לא פתח את העונה עקב פציעה וצפוי לחזור לאימונים רק בשבוע הבא. גם הגארד דאמיר רנצ'יק בספק למשחק, אבל הוא דווקא יגיע עם הקבוצה לישראל.

בציבונה מתעניינים יותר במצבם של הפצועים מאשר במשחק מול מכבי. אנשי הקבוצה יודעים שהסיכוי להפתיע את אלופת אירופה, במיוחד לאור כל הפציעות והמכות שנחתו על הקבוצה, קלוש ביותר. אפשר להבין זאת מהעניין שמוצאת התקשורת המקומית במשחק: רק שני אנשי תקשורת יתלוו לקבוצה במסעה לארץ הקודש. אחד מהרדיו, השני מהטלוויזיה.

דראזן אנזולוביץ', מאמן הקבוצה, אמר אמש במסיבת עיתונאים מיוחדת: ''אנחנו יכולים להיות מרוצים ממה שהראנו במשחק החוץ האחרון שלנו נגד הכוכב האדום בבלגראד, למרות ההפסד [70:62]. זה חשוב שהשחקנים שלנו יסחטו מעצמם את המקסימום בכל משחק. נגד הכוכב האדום זאת הייתה הפעם הראשונה שהייתי מרוצה מהגישה שבאנו איתה למשחק''.

על מכבי אמר אנזולוביץ': ''הקונספט של מכבי לא השתנה מהעונה שעברה, גם לא צורת המשחק שלה. מכבי הביאה את וויל סולומון כמחליף לשאראס, וזה השינוי הגדול ביותר שנעשה בקבוצה בקיץ.

''ראינו במחזורים הראשונים של היורוליג שני פרצופים שונים של מכבי: משחק נפלא שנגמר ב-30 הפרש נגד פרוקום, ומשחק עם הרבה עליות וירידות נגד אולימפיאקוס שנגמר לא טוב. ההפסד שם ייתן להם מוטיבציה נוספת לנצח אותנו.

''בעונה שעברה היה למכבי את שאראס, הרכז הטוב באירופה, אבל עדיין יש לה את הפורוורד והסנטר הכי טובים ביבשת, פארקר ו-וויצ'יץ'. נהיה חייבים לתת הגנה מצויינת, מהסוג שעוד לא נתנו העונה, אם אנחנו רוצים לעצור את מכבי''.

על מגפת הפציעות בקבוצתו הוסיף המאמן: ''ראנצ'יק עדיין לא 100 אחוז, אבל הוא יבוא איתנו לתל אביב. זוזה מתאושש בבית החולים, הוא מרגיש טוב בדיוק כפי שהרגיש לפני ה'מקרה'. בזדאריץ' יתחיל להתאמן בקרוב. אתמול התחלנו לחפש חיזוק בעמדת הסנטר. אני לא רוצה לדבר על שמות כרגע, אבל אנחנו צריכים עוד שחקן פנים''.

בערב תקיים ציבונה מסיבת עיתונאים נוספת בהיכל, ולאחר מכן תערוך את אימונה המסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully