וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: גם החלודה לא עצרה את פדרר

אתר ספורט 5 בשיתוף

15.11.2005 / 18:04

המדורג ראשון עלה למאזן 0:2 אחרי ניצחון איבן ליוביצ'יץ' (3:6, 6:2, 6:7) בגביע המאסטרס. נלבנדיאן ניצח את קוריה

רוז'ה פדרר, המדורג ראשון בעולם, ניצח היום (שלישי) את איבן ליוביצ'י'ץ' הקרואטי 3:6, 6:2, 6:7 במשחק מצוין, ועלה למאזן 0:2 בבית האדום במאסטרס קאפ, שהבטיח את עליתתו לחצי הגמר בטורניר.

היה זה ניצחונו השישי העונה של פדרר על ליובצי'ץ', אבל כמעט כרגיל, הענק הקרואטי עשה לשוויצרי הרבה צרות לפני שהוא נכנע. פדרר פתח טוב והשיג שבירה מוקדמת כדי לנצח במערכה הראשונה 3:6. ליוביצי'ץ', הטניסאי החם בסבב בחודשיים האחרונים (ניצח ב-23 מ-26 המשחקים האחרונים שלו והגיע לארבעה גמרים בששת הטורנירים האחרונים בהם השתתף), לא נבהל, שבר פעמיים את השוויצרי וניצח במערכה השנייה 2:6.

שני הטניסאים העלו את הרמה במערכה המכרעת, שסיפקה הרבה רגעים של טניס נהדר. פדרר שבר ראשון והגיש למשחק במצב של 4:5, אבל ליוביצי'ץ' חזר מהקבר, שבר ועלה ל-5:6.

במצב של 30:30 במשחקון ה-12, היה נדמה כי המדורג שישי עומד לנצח, אבל שני סרבים מצוינים של השוויצרי קבעו כי שובר שוויון יכריע את המשחק. פדרר, שתמיד נהנה ממאזן מצוין בשוברי שוויון, לא אכזב גם הפעם במאני טיים וניצח 4:7 ו-6:7.

במשחק השני בבית האדום, גבר דויד נלבנדיאן על גיז'רמו קוריה בדרבי הארגנטינאי 5:7, 4:6. קוריה, שהפסיד במשחק הראשון לליוביצ'יץ', איבד סיכוי לעלות לחצי הגמר. פדרר יהיה שם בודאות והטניסאי השני שיעלה מהבית האדום יהיה המנצח במשחק בין איבן ליוביצ'יץ' לדויד נלבנדיאן.

בוועדה המארגנת לא אהבו את ההתבטאויות על העומס של אגאסי, שטען כי העונה ארוכה פוגמת בשחקנים ולכן הם נאלצים לפרוש מהטורניר החשוב המסיים את השנה. יו"ר הועדה המארגנת, וואנג לי קון אמר: "הוא לא הודיע לנו על מה שהוא הולך להגיד ולא אהבנו את זה. גם בשנים עברו, כשהוא הפסיד במשחקים הראשונים, הוא פרש בגלל פציעה". בראד דרווט, מנהל משחקי גביע דייויס, הוסיף: "פציעות הן חלק מהספורט, בלי קשר לאורך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully