וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראפט מתלהב מליברפול. טייסון מוויין רוני

שימי ששון

15.11.2005 / 17:17

בעלי הניו אינגלנד פטריוטס ישקיע 100 מיליון יורו בקבוצה כשותף. טייסון על רוני: "הוא צעיר, הוא מצליח והוא לבטח עושה המון סקס"

רוברט קראפט, הטייקון האמריקאי והבעלים של קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, קרוב לרכישת חלק מקבוצת הפאר האנגלית ליברפול, בסכום הנאמד ב-100 מיליון יורו, כך לפי עיתון ה'סאן' האנגלי. ריק פרי, מבכירי מנהלי ליברפול, נסע בשבוע שעבר לארה"ב ונפגש עם קראפט.

"ליברפול זה סמל נהדר וזה משהו שהמשפחה שלנו מכבדת מאוד" אמר קראפט, "אנחנו שמחים שהם באו לבקר. אנחנו אוהבים כדורגל ואנחנו תמיד מתעניינים בלהתרחב ולהשתדרג כך שהכל יכול להיות". אם קראפט אכן יהפוך לשותף בקבוצה, יקבל המאמן רפא בניטז, סכומי כסף נכבדים לרכש, אולי כבר בחלון ההעברות בינואר הקרוב.

טייסון תומך ברוני

מייק טייסון, מהאנשים היותר משוגעים שידע עולם הספורט מאז ומעולם, יוצא להגנתו של הילד הרע של הכדורגל האנגלי, ווין רוני, שסובל מלא מעט בעיות משמעת. "הוא לא יכול להיות בוגר ומלומד בשלב זה של חייו" אמר המתאגרף המצליח לשעבר, "הוא צעיר, הוא מצליח והוא לבטח עושה המון סקס. יש אנשים שלא חושבים שזה מגניב, אבל זה בעצם מה שהם רוצים לעשות".

טייסון, שגרם ללא מעט שערוריות לאורך הקריירה שלו ולפני כמה ימים אף הואשם בתקיפת מאבטח בארגנטינה, המשיך: "זה כמו לחיות בחלום. לחיות חיים מופקרים בלי גבולות, אני אוהב את הדרך חיים שלו. ככה הוא אמור להתנהג. המסה תמיד תהיה על בחורים כמו "רו" ולא על ילדים טובים. הם לקחו אותו, ילד, ואמרו לו להתנהג כמו מבוגר, והוא לא יכול לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully