וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מונדיאל: טורקיה בונה על שער מוקדם

שימי ששון

15.11.2005 / 16:04

לקראת הגומלין מול שוייץ, פתיח טרים יודע: "אם נבקיע שער מוקדם זה ישנה את כל התמונה". צ'כיה רוצה מונדיאל ראשון וספרד רוצה שייגמר

ביום רביעי ייקבעו שלוש העולות האירופאיות האחרונות למונדיאל. טורקיה תנסה למחוק פיגור 2:0 מול שוייץ. נורבגיה תנסה לנצח בצ'כיה אחרי שהפסידה את המשחק הביתי (1:0) וסלובקיה רק תחלום לעשות את הבלתי ייאמן, ולהבקיע בצרורות מול ספרד (1:5 במשחק הראשון. במשחקים נוספים תארח אוסטרליה את אורוגוואי, כשהיא בפיגור מינימלי של 1:0 ובחריין את טרינידד-טובאגו (1:1).

צ'כיה - נורבגיה

צ'כיה קרובה למונדיאל בפעם הראשונה בתולדותיה כמדינה עצמאית אחרי ניצחון 1:0 חוץ גדול במשחק הראשון בנורבגיה. תומאס רוזיצקי ודייויד רוזנהאל פצועים אבל יהיו כשירים למשחק, לעומת קשרה של אייאקס, הקפטן תומאס גלאשק, שלא ישחק עקב הרחקה ויוחלף ע"י יאן פולאק.

פאבל נדבד, שרק חזר לנבחרת וכבר אמור לקבל באופן זמני לפחות את סרט הקפטן במקומו של גלאשק, אמר: "לנבחרת יש קפטן נהדר אפילו אם הוא לא משחק. זה ממש לא משנה מי הקפטן". נורבגיה, שהפסידה שלוש מתוך ארבעת משחקיה האחרונים בבית, לא הפסידה העונה דווקא בחוץ. מאמן נורבגיה, אייג' הריידה, אמר: "במשחק הקודם לא היינו מדוייקים. אנחנו נתקוף, אבל ניזהר מהתקפות נגד".

טורסטן הלסטד אמור להחליף את יאן גונר סולי בעמדת המגן, ואולה מרטין ארסט יפתח כנראה בחוד במקומו של סטפן אייברסן.

סלובקיה - ספרד

אחרי הניצחון הביתי הגדול בשבת על הסלובקים (1:5), הגיעה נבחרת ספרד לסלובקיה בידיעה שרק סנסציה שכמותה לא הייתה בכדורגל העולמי תמנע ממנה השתתפות במונדיאל הקרוב בגרמניה. "שום דבר לא גמור בכדורגל, אבל אנחנו 99 אחוז במונדיאל" אמר המאמן הספרדי, לואיס אראגונייס.

אראגונייס צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כשצ'אבי אלונסו יחליף את דויד אלבלדה הפצוע, ודויד וייה מולנסיה יקבל את הצ'אנס על חשבונו של כובש השלושער משבת, לואיס גרסיה (שאגב פתח בהרכב בפעם הראשונה במשחק הקודם). הסלובקים, שמבינים שהם כנראה יראו את המונדיאל מהבית, יחסרו את הקפטן מירוסלב קרהאן ואת הבלם מרטין הד, שניהם מורחקים. גם הכוכב הגדול, מארק מינטל, לא ישחק עקב פציעה.

מאמנה של סלובקיה, דושאן גאליש, יודע כי סיכויי נבחרתו אפסיים, אבל אומר כי חניכיו ינסו להחזיר את הכבוד האבוד: "יש לנו סיכוי להראות ממה אנחנו עשויים, ושאנחנו לא חלשים כמו שהספרדים גרמו לנו להיראות" אמר המאמן, "נקשה עליהם את החיים".

טורקיה - שוויץ

אחרי ההתקפות של המאמן פתיח טרים על השוויצרים, וההצהרה של ראש הממשלה הטורקי כי הנבחרת המקומית תראה את המונדיאל מהטלוויזיה, ייערך מחר באיסטנבול משחק הגומלין בין שתי הנבחרות, אליו תגיע שוויץ עם יתרון מבטיח, 0:2 מהמשחק הראשון. טרים זימן את פאתיח טקה, חלוצה של טרבזנספור כדי לחזק את ההתקפה, ויקבל בחזרה את אמרה מניוקאסל ואת חליל אלטינטופ, קשרה של שאלקה.

לעומתם, ייעדר חוסיין סימסיר, שספג צהוב במשחק הראשון. "0:2 זה יתרון משמעותי אבל זה עלול לא להספיק להם" אמר טרים על השוויצרים, "אם נבקיע שער מוקדם זה ישנה את כל התמונה". קובי קון, מאמן נבחרת שוויץ, אמר: "לא נתייחס למשחק השני בשונה מהראשון, אבל הטורקים יצטרכו להיות טובים יותר מהמשחק הקודם. המפתח למשחק זה להיות בשליטה".

כריסטופר סייפר מפרנקפורט יחליף את המגן המוצהב לודוביק מגנין, ויוהאן וונלאנטן עשוי לפתוח בחוד במקומו של מרקו סטרשלר, שהיה חלש במשחק הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully