וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל הניצחון הם מרשים לעצמם להגיד הכל"

אביטל אקו

15.11.2005 / 13:32

משה ביטון לא אהב את ההתקפה של מיכאל זנדברג על שחקני בני יהודה בסיום המשחק. בלדוט: "מי שחושב שלא נותנים לו כבוד טועה"

בין כל התגובות המשמימות של שני הצדדים אחרי "משחק העונה" בין מכבי חיפה לבני יהודה (0:1), בלטו דבריו של כובש השער, מיכאל זנדברג, שתקף את הכתומים על היהירות שלהם במהלך השבוע האחרון.

"כל השבוע אנשים שלהם דיברו יותר מדי בתקשורת, וזה הכניס אותנו לאובר מוטיבציה. אנחנו לא הרשנו לעצמנו לדבר ככה, למרות שאנחנו במקום הראשון וכולם יודעים את ההישגים שלנו בחמש השנים האחרונות. נמשיך לעשות את העבודה שלנו בצניעות", אמר זנדברג בסיום.

בבני יהודה לא אהבו את ההתקפה של קשר הנבחרת, והיום (שלישי) הם משיבים מלחמה. חלוץ הקבוצה, משה ביטון, אמר לאתר ספורט 5: "זה שטויות. בגלל שהם ניצחו הם מרשים לעצמם להגיד מה שרוצים וכל מה שהם יגידו יהיה נכון. לא התעסקנו בשום דבר אלא במשחק. יכולנו להוציא נקודות במשחק הזה. אולי קבוצות אחרות יעצרו אותן בדרך".

גם אסי בלדוט היתמם, אבל דאג לשלוח עקיצה לכיוון הכרמל: "אנחנו נותנים לחיפה את כל הכבוד. ידענו וגם עכשיו אנחנו יודעים שחיפה תיקח את האליפות. מי שחושב שלא נותנים לו כבוד טועה. אבל במשחק הספציפי הזה היינו צריכים להוציא לפחות נקודה אם לא שלוש. כולם יודעים שמכבי חיפה בכל זמן נתון יכולה להבקיע שער יש לה שחקנים מסוכנים. אולי היינו נאיביים עם ההחמצות והם הצליחו להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully